Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Santos SCC02 cross country + deore onderdelen + magura vork - Forum Wereldfietser

Santos SCC02 cross country + deore onderdelen + magura vork

Mijn Santos SCC02 doe ik weg.

Afbeelding

Het aluminium frame (23 inch), toegerust met Shimano Deore onderdelen en een Magure vork (model?), maakt dat het een lichte fiets is. Zoals te zien op de foto's heeft de fiets enige slijtage ondergaan. De wielen (26 inch), derailleurs, ketting en tandwielen kunnen nog even mee, maar zullen ook snel aan vervanging toe zijn.

Misschien is er iemand (een liefhebber of beginner) onder jullie die dit mooie instapmodel van me wil overnemen? Ik vraag 250 euro of elk serieus bod.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Maat?
De maat is al vermeld.
Hoewel men misschien niet geacht wordt kritisch te reageren op een advertentie, meen ik dat de volgende zinsnede tegenstrijdig of op z'n minst verwarrend is:
De wielen (26 inch), derailleurs, ketting en tandwielen kunnen nog even mee, maar zullen ook snel aan vervanging toe zijn.
Als dit 'even' dus letterlijk moet worden opgevat, koop je een frame met versleten onderdelen.
Verder zijn dit goede mtb's, ik heb er zelf ook zo een. Leeftijd schat ik op 12+ jaar.