Ik lees hier regelmatig wat over montagepasta. Ik vroeg mij af wanneer je dit gebruikt, ik stel mij zo voor dat dit roestwerende en loctite-achtige eigenschappen heeft.
Dit vond ik op de site van een groot onderdelen verzendhuis :
Dynamic montagepasta is onmisbaar bij de montage van hoogwaardige componenten van carbon en aluminium. Het heeft een sterk remmende werking. De vereiste aanhaalmomenten van de verbindingen worden met ca. 30% verlaagd. Gevoelige oppervlakken van carbon en aluminium worden, bij gelijke bescherming tegen verdraaien, minder sterk belast. Voor alle verbindingen, klemmingen en schroefdraad van carbon, aluminium en staal. Krakende geluiden verdwijnen.
Hier staat onder andere dat de vereiste aanhaalmomenten met ca. 30 % worden verlaagd. Wordt het aanhaalmoment eerder bereikt door de stroefheid van de montagepasta òf moet je zelf het aanhaalmoment met 30 % verlagen ?
Dit vond ik op de site van een groot onderdelen verzendhuis :
Dynamic montagepasta is onmisbaar bij de montage van hoogwaardige componenten van carbon en aluminium. Het heeft een sterk remmende werking. De vereiste aanhaalmomenten van de verbindingen worden met ca. 30% verlaagd. Gevoelige oppervlakken van carbon en aluminium worden, bij gelijke bescherming tegen verdraaien, minder sterk belast. Voor alle verbindingen, klemmingen en schroefdraad van carbon, aluminium en staal. Krakende geluiden verdwijnen.
Hier staat onder andere dat de vereiste aanhaalmomenten met ca. 30 % worden verlaagd. Wordt het aanhaalmoment eerder bereikt door de stroefheid van de montagepasta òf moet je zelf het aanhaalmoment met 30 % verlagen ?