Hij is zwaarder, ja. Weet niet wat het officiële gewicht is. Maar de keukenweegschaal geeft 241 g aan. Het is geen item voor grammenjagers .Inge1 schreef:Goede tip Stef - dank - zal ik ook nog eens naar gaan kijken. net wel even vlug gedaan en enige nadeel t.o.v. de StS die ik zo vlug kan bedenken is dat het wat zwaarder zou kunnen zijn + groter wegpakt. Weet jij toevallig wat hij weegt?
Kan. Voor kleding wassen wordt het toch al een stuk lastiger op die manier. Uiteraard is zittend langs een beekje met schoon water mogelijk, maar mist het sopje.Travelmaster schreef:Dat doe ik indien nodig in het pannetje:).stef.l schreef:...Buiten campings om is het toch wel erg aangenaam om te hebben. Kun je tenminste een klein sopje maken om de vaat in te laten weken. Zeker gezien je vaak geen warm water zult hebben op dat moment, is het laten weken wel zo fijn. En dat gaat moeizaam zonder wasteil.
Ik heb in ieder geval weinig hinder van het ding. Voorlopig blijft het dan ook nog wel op de paklijst staan. Gewicht maakt me allemaal niet zo uit. En heel erg minimalistisch ben ik ook niet. Reis altijd samen met mijn vriendin. Totaal van 4 achtertassen, 4 voortassen en 2 stuurtassen. Dus ook qua ruimte geen enkel probleem :p.