Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Utrecht zondag 6 september a.s. - Forum Wereldfietser

Rondje Utrecht zondag 6 september a.s.

De eerste zondag van september is het weer zo ver en wordt er weer een rondje Utrecht georganiseerd.

Startlocatie en route nog nader te bepalen.

Wie wil deze keer een rondje van ca. 80-90 km. rondom Utrecht uitzetten.

met vriendelijke groet,
Edwin van Ooijen
Als je het voor 65 a 70 km doet wil ik dat wel doen. Gerekend vanaf het Lint bij Maximus brouwerij.
Inge1 schreef:Als je het voor 65 a 70 km doet ...
Deal!!!

(Start bij Maximus komt voor de meeste Utrechters toch overeen met 80 à 90 km.)
Inge......je ging in Zwolle fietsen.....? wordt een heel groot rondje.
Anja
@Anja - Oh ja dat is waar - wordt het Zwolle de volgende keer. Sorry effe vergeten :(

@ Erik - als Edwin het ermee eens is. Prima. 1100 uur bij Maximus maar wel voor mooi weer zorgen. Aan regen heb ik een hekel.
Ik vind het allemaal prima. Ik ben slechts initiator. Degeen die het rondje organiseert bepaalt de route en de afstand.

Ben heel benieuwd naar de route. Tot 6 september!
Wie rijden er zondag mee? Als het er maar 1 is of zo dan ga ik als het enigszinds weer is naar Zwolle.
Ik ga dit weekend bij onze Vlaamse vrienden fietsen en barbecueën bij hun weekend in Sint-Joris-Weert. Ik ben er dus -weer- niet bij.
Inge, ik kom in ieder geval en volgens mij Erik ook. Voor de rest weet ik het niet. Aanmelding is geen must.

Marc, jammer dat je er - weer :wink: - niet bij bent.
Ok - zijn we in ieder geval met zijn 3tjes. Hoop ik voor jullie dat mijn tempo niet te laag ligt :wink: Dat aanmelden geen must is weet ik maar wel fijn als je ongeveer weet hoeveel er zijn.
Is er misschien ook een track van de te fietsen route beschikbaar?

Maximus?...adres?

Henk
@Henk - geen idee hoe ik die moet plaatsen. Maar Maximus is een bierbrouwerij die aan het Lint ligt in Leidschenrijn.
Inge1 schreef: @Henk - geen idee hoe ik die moet plaatsen. Maar Maximus is een bierbrouwerij die aan het Lint ligt in Leidschenrijn.
Stuur de track maar naar het onderstaande e-mail adres dan maak ik het inorde

kaaijk@bouwcalculatiebureau.nl

Henk
@Henk - hoe doe ik dat vanuit basecamp?
Ik gebruik soms MapSource van Garmin maar ik denk dat BaseCamp van Garmin ongeveer hetzefde werkt. Ik ga er vanuit dat je een MS Windows computer hebt(?)

- open BaseCamp,
- zet de track op het scherm,
- open bestand (links boven),
- kies 'E-mail verzenden',
- knip en plak het ondestaande e-mail adres in AAN;
kaaijk@bouwcalculatiebureau.nl
- verstuur.

Of,

- maak een nieuwe e-mail door op het onderstaand e-mail adres te drukken,
kaaijk@bouwcalculatiebureau.nl
- klik links-onder (linker-muisknop) op het Windows icoontje,
- type bij 'Programma's en bestanden zoeken' .gdb,
- kies het juiste bestand,
- kopieer (rechter-muisknop) dit bestand,
- plak dit bestand in de e-mail.
- verstuur
In Basecamp zit de eerste optie, direct verzenden per e-mail, helaas niet.
Om je route aan Henk, of elk ander te mailen moet je de route eerst op schijf opslaan:
- Selecteer de route in de bibliotheek links.
- Met de route, of het route mapje geselcteerd ga je in de menubalk naar Bestand/Exporteren.
- Exporteer het mapje of de selectie met de standaard naam of geef het een andere naam. Kies voor GDB of een van de twee GPX formaten, maakt voor Henk niet uit.
-Volg daarna de tweede methode in Henk's bericht

Hoop dat het lukt.

Frank
mannen bedankt voor de tips omtrent het versturen. Ik heb hem naar je gemaild Henk.

Ik zet hem (nog) niet op het forum omdat hij vanuit mijn huis start zoals ik hem verstuurd heb. Hoe ik dat in Basecamp moet aanpassen heb ik nog niet uitgevogeld.
Inge1 schreef: Ik zet hem (nog) niet op het forum omdat hij vanuit mijn huis start zoals ik hem verstuurd heb. Hoe ik dat in Basecamp moet aanpassen heb ik nog niet uitgevogeld.
Sorry Inge, maar daar is nu geen tijd meer voor. Dat zien we zondag dan wel.

Rondje Utrecht, 6 sept.

Start 11:00 uur.

Strartpunt.
Brouwerij Maximus B.V.
Pratumplaats 2A
3454 NA
Utrecht (De Meern)

Fiets
Het is circa 25 minuten fietsen van de Dom naar Maximus.

Navigatie let op!
I.v.m. de nieuwbouw: invoeren Pratumplaats nr. 1 in De Meern
of kruising Langerakbaan met Vlindersingel in Utrecht.

Als je op de onderstaande link klikt kun je de route zien en downloaden.

http://www.gpsies.com/map.do?fileId=clvmvtfedanlffvq

Of je kunt de track (gpx) uit dropbox halen. Zie onderstaande link.

https://www.dropbox.com/sh/jcee3be9nkcj ... w4PIa?dl=0
Het was weer een prachtig rondje met 6 enthousiaste wereldfietsers die de wind en een beetje regen getrotseerd hebben. De pitstop met lekkere koffie en huisgemaakte appeltaart was de slagroom op het toetje.

Inge bedankt voor de organisatie.
Your welcome! Zie nu al uit naar het volgende rondje - nieuwe stukjes rondom Utrect ontdekken.