Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Buiten westen, naar 't oosten dus - Forum Wereldfietser

Buiten westen, naar 't oosten dus

Hela fietsers

Het enige wat concreet is, is mijn verlangen mijn kennismaking met Roemenie (in 2005) per fiets, een vervolg te geven. Doorkruiste toen de west-carpaten (transylvanie)van Noord tot Donau. Erg mooi fietsland, vriendelijke mensen. Nu wil ik verder oostwaarts.
Wie heeft er zin om deze zomer de grenzen van onze Europese Unie te gaan ontdekken, en richting Moldavie te gaan? Eerst met de trein via Budapest naar de Roemeense grens, dan fietsend verder. Met zo'n 5/7 uur fietsen per dag het oosten verkennen? Een week of drie/vier, zo nu en dan ergens een dagje blijven hangen op de mooiere plaatsen.

Roel (37 jr)

Dag Roel,

wanneer heb je min of meer gepland om de grenzen van Oost-Europa te verkennen ?
Ik ben vorig jaar in Hongarije gaan fietsen en zag het ook wel zitten om er terug naar toe te gaan en dan een stuk Roemenië in te rijden.
Ik fietskampeer meestal op mijn eentje. Hou van de natuur, rust maar ook van gezelschap en cultuur.
Ben een Belgische madam van - tegen dan - 42 en woon in Leuven. Vrij tussen 15 juni en 15 september.

Groetjes, Chris

Oost, west, zuid best,
Ik keek op wereldfietser en plaatste een advertentie.
Las de verhalen en de reacties
Bedacht mijn mogelijke acties
Blinddoekte mezelf en draaide al wijzend rondjes
Volledig de weg kwijt keek ik op mijn kompas
Surfte naar Virgin-express
Vlieg 28 Mei met fiets naar Murcia (spanje),
Ga Las Alpujaras en Sierra Nevada (van onderen) bekijken
Uiteindelijk Granada via Almeria bereiken
Als er nog plaats is in het vliegtuig
Kunnen we bagage verdelen