dijken63 schreef:
Lees hier de verklaring van hoe dit komt:
http://www.sintchristophorus.nl/de-warr ... framematen[/quote]
Daarom moet je je ook eerst laten opmeten. Vraag advies, beetje passen etc. Je hoeft niet onmiddellijk iets te kopen hè.
Maar dan weet je misschien van een paar modellen welke maat het moet zijn.
Anja[/quote]
Het ziet er heel interessant uit als ik beslis om na mijn reis in een goede fiets te investeren. Voor het moment zoek ik naar een fiets voor een maximumbudget van 800 euro, hiermee kom ik al snel bij tweedehands fietsen terecht.
Een meting kost altijd geld in de fietsenwinkels hier. Ik kan wel eens langs gaan bij deze man, maar als het ver van antwerpen is is het ook wel weer een investering. Het zal de investering wel waard zijn om zo een meting te laten doen. ik heb al op redelijk wat fietsen gezeten ondertussen, en ze zijn idd allemaal anders qua frame en zithouding. Ik ga proberen nog iets tweedehands te vinden tussen de damesfietsen en mixed frames, deze passen dan ook al sneller, is me geadviseerd door iemand van deze blog. En er dan mee naar mn fietsenmaker om m juist af te stellen. Een gokje, maar mijn eerste fiets zal, tenzij nieuw, afgemeten en dus ook duur, toch niet helemaal perfect zijn op mijn maat.