Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te koop: Gloednieuwe fietstassen van het merk Karrimor!! - Forum Wereldfietser

Te koop: Gloednieuwe fietstassen van het merk Karrimor!!

Gloednieuwe Karrimor fietstassen. De Rolls-Royce onder de fietstassen (Zeggen ze zelf).
Ik verkoop hierbij 2 fietstassen voor achterop, 2 voor voorop (Kunnen ook bij een 2e fiets achterop) en een bijpassende rugzak, ook van Karrimor. Er zitten ook hoezen bij voor wanneer het regent, zodat je spullen mooi droog blijven in je tas!

De nieuwprijs van de tassen is 100 euro per stuk.

En als extraatje krijgt u ook de fiets van de foto er gratis bij! (Fiets is van Mongoose) Op de fiets zitten fietssteunen (2 voor en 2 achter) t.w.v. 25 euro per stuk om de tassen goed vast te maken.

Mijn vraagprijs is 295,00 euro. Ik ben te bereiken door een emailtje te sturen naar: uwboekhouding@hotmail.com. Hier kunt u ook vragen naar alle foto's die erbij horen!
Nu dacht ik toch dat ze al heel veel jaren geleden gestopt zijn met deze tassen nieuw te produceren. Een foto zou zeker helpen.
OmeGerrit schreef:Nu dacht ik toch dat ze al heel veel jaren geleden gestopt zijn met deze tassen nieuw te produceren. Een foto zou zeker helpen.
Ik dacht ook dat die tassen al lang niet meer gemaakt worden. Verdreven door de waterdichte tassen. 20 jaar geleden zag je op de kampeerweekenden van de Wereldfiets opvallend veel Karrimor. Ook ik had toen die tassen. Zwak punt waren de ophanghaakjes. Ik had altijd een stel reserve bij mij. Zijn die haakjes nog verkrijgbaar?
Bert, ik dacht dat de haken nog steeds te krijgen zijn, maar er zijn (betere) knutseloplossingen met Vaude of Ortlieb haken. Daar zijn dacht ik ook oudere draadjes over en anders heb ik hier in de garage nog wel ergens een stapeltje haken liggen die zijn overgebleven van mijn eigen huisvlijt.
Even op MP zoeken. In 9 van de 10 gevallen staan hier aangeboden zaken ook op MP: http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en- ... ousPage=lr
Excuses voor het iets late antwoord. Ik ben niet heel handig hiermee.

Avegone: Helemaal gelijk. Die link is ook meteen mijn advertentie. Dat heb ik ook aangegeven dat ik het ook op marktplaats heb gezet.

Omegerrit: Nu lukt het me niet zo om foto's op dit forum te krijgen maar zoals in mijn bericht staat, je kan me emailen met de vraag naar foto's en 'avegone' heeft zojuist de link geplaatst met de foto's! Daarnaast zijn ze inderdaad gestopt met het maken van fietstassen, maar dat betekent niet dat deze fietstassen niet gloednieuw zijn. Ze zijn gewoon nog nooit gebruikt sinds de aankoop.
OmeGerrit schreef:Bert, ik dacht dat de haken nog steeds te krijgen zijn, maar er zijn (betere) knutseloplossingen met Vaude of Ortlieb haken.
Tot 2008 fietste ik ook met Karrimor tassen. Haast elk jaar sneuvelde er wel een haakje, zodat ik die toen heb vervangen door sterkere haken van Vaude. Hoe je die met wat zagen en vijlen passend maakt voor Karrimor, heb ik toen hier op mijn site gezet.