Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te Koop: Fietsrouteboekje Champagne en Ardennen/fietskaarten - Forum Wereldfietser

Te Koop: Fietsrouteboekje Champagne en Ardennen/fietskaarten

Fietsrouteboekje van de Champagne en Ardennen, diverse fietsroutes in Noord-Frankrijk. Onder andere met de prachtige route langs de Maas.

Het boekje is eenmaal gebruikt en ziet er goed uit. Er staat een overzichtkaart in, detailkaartjes per gebied, toeristische informatie, plus info over hotels campings en winkels en fietsenmakers.

Tevens hebben we van dit gebied drie fietskaarten (schaal 1 : 100.000, 1 cm is 1 km)

Boekje mag voor €9 de deur uit, kaarten voor €4 per stuk. Alles samen voor €17,50.

Het boekje en de kaarten zijn drie jaar oud
Dag Menke, ik kom wellicht met mijn eieren na Pasen, bijna twee jaar na je bericht, maar heb je dit boekje met kaarten nog? Mij lijkt het wel alleraardigst om in de Champagne en de Ardennen te gaan fietsen.

Ik hoor het wel.

groet,
Edgar
Beste Edgar, het boekje is reeds al lang verkocht, sorry dat ik het niet heb verwijderd!

We hebben dit boekje ooit bij Pied a terre in Amsterdam aan de Overtoom gekocht, misschien nog wel verkrijgbaar daar!

Hartelijke groet,

Menke
Dank je, Menke. Ga ik daar eens koekeloeren.