Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Stevens, VSF of Gudereit... - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Stevens, VSF of Gudereit...

Sanderb schreef:Uiteindelijk gekozen voor super prijs-kwaliteit verhouding van de Rose Black water 5 met carbon drive en Rohloff. Proefritje ging heerlijk. Lekker licht.....
Proficiat met je aankoop. Ik ben nu al benieuwd naar je langeduurtestverslagen.
Mijn volgende fiets zou ook wel eens een 'Rose' kunnen zijn.
Waarom kan ik de Rose black water 5 niet vinden op de site van Rose ?
Kan alleen de black water 3 vinden.
jumbo schreef:Waarom kan ik de Rose black water 5 niet vinden op de site van Rose ?
Kan alleen de black water 3 vinden.
Tiepvout.
Black Lava 5 moet ik zeggen.

http://www.rosebikes.nl/bike/rose-black ... aid:777458

Ik pas het bericht meteen even aan.
Sanderb schreef:Uiteindelijk gekozen voor super prijs-kwaliteit verhouding van de Rose Black Lava 5 met carbon drive en Rohloff. Proefritje ging heerlijk. Lekker licht voor een robuuste fiets.
Zonder bagage maar de fiets voelt zeer stabiel (stijf, niet storend) dus wat bagage van ca. 25kg mag geen probleem zijn. Ben zelf ook maar 75kg.

"Schijfremmen zijn toch de toekomst" werd er gezegd en ik durf er in te stinken. We zullen zien hoe het bevalt. Ook het andere merk naafdynamo (ipv Son) zal op lange termijn zijn evengoede dienst moeten bewijzen.
Ik houd jullie op de hoogte over ca. een jaartje.

Op Sintchristophorus.nl al eerder een review las ik net.
Zeer benieuwd naar. Je moet naar mijn bescheiden mening wel van heel goede huize komen deze bike met de grond gelijk te maken (à la de VSF TX400) t.o.v. merken als Santos, Koga en Idworx .
:wink:
Wanneer wordt de fiets geleverd of heb je hem al ?
Ik heb zelf vorige week de Rose Activa Pro (Rohloff riem, Son, schijfremmen) gekocht.
Wordt half september geleverd.
Zeer goed geholpen in Bocholt, Nederlandse adviseur, nam alle tijd en zocht mijn voorkeurs-onderdelen bij elkaar in de winkel (begane grond).
Zowel lichaams- als zitmeting gedaan en een proefrit van drie kwartier met diverse wegdekken.
Wordt week 34 geleverd.

Activa pro ook een mooie fiets maar 26" wil ik niet. Wel dé reisfiets van Rose.

Ik ben ook prima geholpen in het Nederlands en mocht proefrijden.
Ik heb geen bike-fit meting gehad. Ik dacht eigenlijk dat dat meer is voor racefietsen etc.

Anyway, veel plezier met je aankoop. Laat maar weten hoe ie straks bevalt.