Hoi allemaal, ik ben een rustige 36 jarige man van indiase afkomst.Ik ben de afgelopen jaren veel in aziatische landen op vakantie geweest o.a. India(uiteraard),indonesie 2x , thailand,cambodia,vietnam 2x, en zuidkorea.ik heb hier vaak een fiets gehuurd,en ging dan vervolgens een dagtocht maken van ongeveer 60 kilometer.Nu leek het mij wel leuk om dit 3 weken achter elkaar te gaan doen, nou ja af en toe een dag rust is ook niet verkeerd , beetje de toerist uithangen,bezienswaardigheden bekijken,terrasje pakken, heerlijk eten en s avonds eventueel naar bar of disco,uiteraard niet elke dag.West-maleisie is de bestemming.Ik dacht aan half september, prima weer, laag seizoen dus redelijk goedkoop vliegticket.Ik ben van plan om een 2de hands vouwfiets in nederland te kopen(reis namelijk altijd low-budget) en deze mee te nemen naar kuala lumpur.Iemand geintereseerd :-) kunnen ook eerst in nederland een stukje fietsen kijken of het een beetje klikt, lijkt mij wel handig als je 3weken samen gaat fietsen :-)