Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Campagnolo v brakes en schakelaars - Forum Wereldfietser

Campagnolo v brakes en schakelaars

Ik vroeg me af of iemand al iets kan zeggen over de nieuwe V brakes en ergopower schakelgrepen (voor zijoptrek of v brakes) van Campagnolo voor rechte sturen. Moeten we daar dan toch Campa racederailleurs en 130 mm naven bij gebruiken? Zelf zou ik hopen dat ze hun ergopower grepen voor racebochten nu ook gingen leveren in een versie voor V brakes, maar daar zie ik nog geen aanwijzingen voor.
Wim
Willem Jongman schreef:Ik vroeg me af of iemand al iets kan zeggen over de nieuwe V brakes en ergopower schakelgrepen (voor zijoptrek of v brakes) van Campagnolo voor rechte sturen. Moeten we daar dan toch Campa racederailleurs en 130 mm naven bij gebruiken?
derailleurs wel, en de cassette. Maar een 9 sp shimano cassette doet het ook wel bruikbaar op campa 10. En anders kun je nog ingewikkeld doen met shiftmates, spacers of andere truuks

De flatbargroep kun je trouwens het beste met Shimano zijrekremmen combineren, want Campa is de ontspanner vergeten! De V-brakes komen dacht ik van Tektro
Zelf zou ik hopen dat ze hun ergopower grepen voor racebochten nu ook gingen leveren in een versie voor V brakes, maar daar zie ik nog geen aanwijzingen voor.
Wim
Waarom, je zet er canti's op en het probleem is opgelost