Dag, ik ben Erik.
Edwin is dit topic gestart, maar ik zet het rondje van komende maandag uit.
Erik v S schreef:Misschien dat het wat te dicht op ons hobbelige uitstapje naar het Rijk van Nijmegen is, ...
Als hiervoor genoeg animo is, wil ik de route wel uitzetten.
De aarzeling uit dit bericht zat 'm er nou net in dat 'rondje utrecht' ten onrechte een reputatie van lang, snel en zwaar begint te krijgen. Het is niet de bedoeling dat er elke maand zo'n klimtocht georganiseerd wordt, maar toevallig nu wel twee keer achter elkaar.
Ik stel voor om er een soort estafette langs stations van te maken, zoiets:
11:00 start bij Apeldoorn CS (afstand ongeveer 130km)
12:00 ergens in de buurt van Zutphen of Dieren (afstand ongeveer 110 km)
13:00 bij Arnhem CS (afstand ongeveer 90 km)
Ongeveer 15:00 station Rhenen.
Let op: vanuit Arnhem fietsen we naar het westen. Voor Posbank en Veluwezoom moet je al vanaf Apeldoorn of Zutphen meefietsen.
Route plaats ik woensdag, in mijn eigen
tweede bericht van dit topic.
Maar ik zou wel graag willen weten wie vanaf welk punt zou willen meefietsen, vooral om een goede tussenstop bij Zutphen/dieren te kunnen bepalen.
edwinvanooijen schreef:Je bent van harte welkom maar als je 55-60 km. gewend bent is dit geen geschikt rondje om mee te gaan.
Dan is het aanstaande rondje van 12 juli inderdaad niet geschikt.
We proberen Rondje Utrecht elke eerste zondag van de maand te rijden. En we hopen dat er elke maand iemand anders de uitdaging aangaat om een rondje uit te zetten.
Alles kan.
Alleen dag en tijdstip staan min of meer vast. Maar vertrekpunt, snelheid, afstand, richting, pauzepunten kunnen verschillen, afhankelijk van de organisator.
Een korter, rustiger rondje zoals Inge, Tineke en Anja voorstellen moet ook gewoon kunnen. Ik denk zelfs dat er groot animo voor is. Mag ik een van jullie uitdagen om binnenkort een korter 'rondje utrecht' met picnic en/of terras uit te zetten?
2 augustus bijvoorbeeld?