Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsen naar Santiago de Compostela - Forum Wereldfietser

fietsen naar Santiago de Compostela

Tussen 1 en 15 augustus vertrek ik naar Santiago en wil daar 6 tot 8 weken voor uittrekken. Gemiddelde dagafstand 75 km. Onderweg kamperen en hotelletjes.
Ik zoek reisgenoten met hetzelfde plan om een deel van de route eventueel gezamenlijk op te trekken.

Marian
masto schreef:Tussen 1 en 15 augustus vertrek ik naar Santiago en wil daar 6 tot 8 weken voor uittrekken. Gemiddelde dagafstand 75 km. Onderweg kamperen en hotelletjes.
Ik zoek reisgenoten met hetzelfde plan om een deel van de route eventueel gezamenlijk op te trekken.

Marian
Veel zin alleszins, maar de periode is niet optimaal voor me.
Succes!
Beste Marian,

Begrijp ik goed dat je eigelijk alleen gaat, maar mensen op de route zoekt om mee te rijden? Ik wil zelf volgend jaar de tocht alleen op de racefiets rijden maar vraag mij af of dit veilig genoeg is voor een vrouw. Heb jij al ervaring met alleen fietsen?

Gr. Tamara
In 2013 via de ouden wegen route in m'n eentje naar Santiago de Compostela gefietst. Heb me geen moment onveilig gevoeld. Onderweg meerdere vrouwelijke fietsers ontmoet die ook in hun eentje onderweg waren.