Beste mensen, even mijn experiment uitleggen: ik heb een garmin zumo 390 LM voor mijn motorfiets en die wil ik mede gebruiken voor een fietstocht. Ik heb op de site van de europafietser een kaart van het gedeelte van mijn route opgebraagd bij de webmaster en daarna van hun site de tracks van mijn route = via de "groene weg naar de middellandse zee" naar Lausanne Swiss. Voor de stroomvoorziening heb ik een Busch en Muller laadapparaat met accupack gekocht. Die is voor mij ook makkelijk op mijn dagelijkse trip naar mijn werk. Ik ga binnenkort wat proefdraaien met de garmin door een route te maken in mijn woonomgeving en proberen dat in de garmin te laden. Ondertussen kan ik alvast even laten zien dat de routes al in beeld komen als ik de garmin aanzet. Ik ben verder mij aan het beraden ho ik het met de etenskokerij wil hebben onderweg want ik ga op een racefiets met 2 kleine ortlieb voortasjes gehaakt aan een tasdrager die aan de zadelpen geklemd zit en max 10 kg kan dragen. En dan komt er eerst een tentje daarop
. Binnenkort zal ik wat foto's posten hoe ik het allemaal denk te doen.
Ik kom er net achter dat het mij nog wat te moeilijk is om een foto erbij te plaatsen
Ik zal als ik wat meer tijd heb dat onder de knie proberen te krijgen.
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ik kom er net achter dat het mij nog wat te moeilijk is om een foto erbij te plaatsen
![Sad :-(](./images/smilies/icon_sad.gif)