Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Deze zomer zin in Slovenië? - jonge mensen? - Forum Wereldfietser

Deze zomer zin in Slovenië? - jonge mensen?

Hi, ik vraag me af of er iemand zin heeft om in Slovenië te fietsen?
Ik heb er erg mooie verhalen over gehoord dus ben nu toch wel heel benieuwd.

Ik ben Emma, 27 jaar en opzoek naar een wat jongere groep/persoon
die zin heeft om de Sloveense wegen onveilig te maken deze zomer.
Ik ben docente dus heb de hele zomer vrij (jul-aug).
Ik fiets wel sportief maar niet tering hard dus zo'n 100 gem. p.d.

Als er een mooi dorpje onderweg is zo hier en daar wil ik dat ook graag zien.
Beetje low budget, kamperen zoals de meeste hier lijkt me ideaal.

Groetjes!
Slovenie is niet mijn eerste keus maar vindt het wel leuk om met elkaar in contact te komen en als er een klik is om als reisgenoten het fjetsen een stuk gezelliger te maken
ben man 30 jaar uit omgeving amsterdam ben bereikbaar op 0617570626
Hoi Emma Louise,

Je plan om te gaan fietsen in Slovenië spreekt me erg aan en ik vroeg me af of je plan inmiddels al wat concreter is en of je inmiddels al reisgezelschap hebt. Ik heb zelf een tijdje terug in Tsjechië gefietst en dat was fantastisch. Ik ben 28 jaar en ook docent dus heb in juli/augustus alle ruimte in m'n agenda.

Ik hoor graag van je,

Groet Jasper
Martinus

je kan beter geen telefoon nummers publiek maken. Beter middels een pb stel je voor dat ik je bel en me voor doet als een mooie jonge vrouw :wink:

Mario
Dan knapt Martinus vast af op je stem en loop je een blauwtje, Mario (of is het Maria) :wink: Maar je hebt wel gelijk natuurlijk.

Heerlijk fietsland trouwens dat Slovenië. Ik zou me bijna aanmelden, ware het niet dat ik niet tot de doelgroep behoor met m'n 37 lentes. Veel fietsplezier alvast.
Dirk
Hoi Emma,

Ik heb mij zojuist geregistreerd op dit forum zodat ik kan reageren op je oproep. Ik kan alleen niet vinden hoe ik je een persoonlijk berichtje kan sturen.. :)

Maargoed, je plan klinkt ontzettend leuk! Ik denk dat we qua fiets-ambitie versus interesse in cultuur/natuur aardig op een lijn liggen :) Ik Ik ben ook 27, sportief, en houd erg van reizen en fietsen. Wellicht wil je mij een update geven over je fietsvakantie-plannen middels een berichtje aan mij?

Groetjes!!
Veerle
Hey allemaal,

Dat lijkt me wel interessant.

Emma, heb je al een datum gepland? Ik kom op 2 augustus aan in Boedapest en vertrek terug in Boedapest op 22 augustus.
Ik was eerst van plan alleen door Hongarije en Roemenië te fietsen, maar nu denk ik dat het toch leuker is om met gezelschap te fietsen.

Ik kan vanuit Boedapest of Wenen nog een andere trein nemen naar een locatie om mee aan te pikken of te starten.

Ik hoor graag of er mogelijkheden zijn met iemand of een groep.

Groetjes,
Tuur,
(man, 25 jaar)