Ha die Boompie,bikelike schreef:Ik las ergens op het forum dat de TGV van Basel naar Avignon geen fietsen meer meeneemt? Bert, vertel!
Ik ben aan het fietsen.
Informeer bij de Treinreiswinkel.
Groetjes,
Berr
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Tot voor kort had ik dat ook gezegd maar over deze route hadden ze dus verouderde informatie in hun (eigen) systeem staan waardoor we bijna met verkeerde reserveringen zaten. Het is dat ik er zelf nog net op tijd achter kwam.bert sitters schreef:
Heb ik verkeerd gekeken? Vond het al verdacht goedkoop voor Zwitserland, maar was een beetje gehaast.peter de rijk schreef:Een enkeltje zonder korting kost 75 Sfr, zie ik op de website van de SBB. Momenteel dus ruim 70 euro.captain_fabulous schreef: De Basel-Geneve trein doet er bijna drie uur over, en kost tussen 20 en 26 Franks voor een enkeltje. Overstap in Bern.
Verkeerde reservering lijkt in dit geval bijna onmogelijk, tenzij er bij de SNCF iets fout zit. De Treinreiswinkel boekt rechtstreeks in het boekingssysteem van de SNCF en de kaartjes rollen onmiddellijk uit de printer van de treinreiswinkel. Boek je een rit met de TGV mét fiets, dan is de fiets opgenomen in het kaartje voor de persoon: mét reservering van de fietsplek en met reservering van een zitplaats in de buurt van de fiets. In een type TGV zelfs naast de fiets.M&A schreef:Tot voor kort had ik dat ook gezegd maar over deze route hadden ze dus verouderde informatie in hun (eigen) systeem staan waardoor we bijna met verkeerde reserveringen zaten. Het is dat ik er zelf nog net op tijd achter kwam.bert sitters schreef:
Ik verwacht (hoop) dat ze het inmiddels wel hebben aangepast maar ik check vanaf nu zelf op de site van de SNCF of er fietsen meekunnen. (Ook in het Nederlands te raadplegen).