Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsen (deels) op zonne-energie - Forum Wereldfietser

Fietsen (deels) op zonne-energie

Dank voor het nieuws. Hij heeft wel erg veel tech nodig omdat hij haast heeft, maar mocht ik nu al gefietst hebben met een aanhanger lijkt het me helemaal geen gek idee om daar een paneel op te hebben. Hopelijk worden panelen nog wat effcienter, dan wordt het echt leuk, al krijgen we dan de discussie of dat nog wel fietsen mag heten.

Er komt op dit forum zeker een subforum Electrisch Fietsen. De vraag is alleen wanneer.
Leuk te lezen en mooie ontwikkeling.
Ave Gone schreef:Hij heeft wel erg veel tech nodig omdat hij haast heeft,
Het is nu eenmaal een fietswedstrijd, dan heeft men meestal haast :wink:
Ave Gone schreef:al krijgen we dan de discussie of dat nog wel fietsen mag heten.
Die discussie zal 'hier' misschien nog komen, maar wordt in het kader van Europese regelgeving en o.a. in de Vlaams-Brusselse Fietsersbond al volop gevoerd. De wetgeving (althans in België maar ik vermoed ook in Nederland) loopt weer achter op de realiteit.

Renaat
Revanho schreef:
Ave Gone schreef:al krijgen we dan de discussie of dat nog wel fietsen mag heten.
Die discussie zal 'hier' misschien nog komen, maar wordt in het kader van Europese regelgeving ...
Ik bedoel gevoelsmatig.