Additionally, paste this code immediately after the opening tag: ReeCharge Power Pack ervaring? - Forum Wereldfietser

ReeCharge Power Pack ervaring?

Voor onze fietsvakantie willen we een ReeCharge Power Pack aanschaffen. Heeft iemand ervaring hiermee? Zijn er ook goede alternatieven?
Hallo ,
Ik heb een Anker powerpack.Gekocht op Amazon.
Ik gebruik hem om mijn gps op te laden.Bevalt heel goed.
Als tijdens het fietsen de accu van de gps dreigt leeg te raken sluit ik deze aan op de powerpack die in de stuurtas zit.In no-time is de gps weer opgeladen.
Alleen als de powerpack leeg is duurt het geruime tijd (een nacht) om deze weer op te laden.
Een aanrader.

Groet.
Ik heb me recent ook even verdiept in het onderwerp omdat mijn vriendin onderweg naar Rome haar GPS / iPhone wilde opladen.

De ReeCharge Powerpack vind ik er eerlijk gezegd maar lomp uitzien en snap ook niet het nut van al die knopjes / LED'jes :-P Blijkbaar kan je er voor kiezen om het opladen aan / uit te schakelen etc maar is het soms lastig om te zien in welke "modus" het apparaat zich bevindt.

Zelf dus uiteindelijk gekozen voor een USB-Werk van Busch & Müller (€85,-) Gewoon USB stekkertje erin en het werkt! Ziet er bovendien een stuk robuuster uit...

Het enige is dat de geïntegreerde bufferaccu maar klein is dus als je echt een extra accu wil die je los kan koppelen om 's nachts nog het eea op te laden kom je toch weer uit op de Reecharge Powerpack of andere combinatie van omvormer + losse accu / powerbank.

Het volgende zou dan een mooie optie zijn:

ReeCharge Dynamo Kit (€25,-) + Tigra Sport Powerpack (€40,-)

Ook leuk en wrs aan te sluiten op een omvormer (weet het niet zeker!) is de Waka Waka Power + (€70,-)

PS: Als je de zoekfunctie van het forum gebruikt met de term "ReeCharge" kan je nog een aantal andere berichten vinden over dit onderwerp.
Ik heb hier nog een Reecharge liggen. Mag je wel overnemen voor een zacht prijsje.
Ben zelf overgestapt op een PlugII.
Hier de recharge al enige jaren tot volle tevredenheid in gebruik. Werkt goed. Ik gebruik hem voor mijn GPS, savonds zonodig de telefoon bijladen. Een klein nadeel ervan is dat je overdag slecht de rode en groene lampjes(voor het laden)kunt aflezen. Een extraatje is dat je hem makkelijk de tent mee in kan nemen. Ikzelf laat hem op de fiets zitten. Wel de kabels goed begeleiden tegen beschadiging.
Hier de recharge al enige jaren tot volle tevredenheid in gebruik. Werkt goed.
Mee eens. Is degelijk en kan voldoende lading op doen om de telefoon weer op te laden.