Additionally, paste this code immediately after the opening tag: VERKOCHT-Te koop Santos alu 2.6 Travelmaster - Forum Wereldfietser

VERKOCHT-Te koop Santos alu 2.6 Travelmaster

Beste lezer,

Via deze advertentie bied ik mijn Santos Travelmaster Alu 2.6 voor een vraagprijs van € 900,00 te koop aan. De volgende onderdelen zijn er oa op aangebracht:

Kleur Santos zwart met zwarte belettering

Shimano XT voor en achter derailleur
Shimano XT naven
Shimano naafdynamo
Cane Creek Long Travel verende zadelpen

Magura HS33 remmen
Achterdrager van Tubus
Het Frame is geheel krasvrij, alleen de achterdrager, het zadel en handvatten vertonen de gebruikelijke sporen van gebruik. De voorband is ook aan vervanging toe, maar ik heb daar nog een nieuwe voor liggen.
G.J. Kuiper schreef:Beste lezer,

Via deze advertentie bied ik mijn Santos Travelmaster Alu 2.6 voor een vraagprijs van € 900,00 te koop aan. De volgende onderdelen zijn er oa op aangebracht:

Kleur Santos zwart met zwarte belettering

Shimano XT voor en achter derailleur
Shimano XT naven
Shimano naafdynamo
Cane Creek Long Travel verende zadelpen

Magura HS33 remmen
Achterdrager van Tubus
Het Frame is geheel krasvrij, alleen de achterdrager, het zadel en handvatten vertonen de gebruikelijke sporen van gebruik. De voorband is ook aan vervanging toe, maar ik heb daar nog een nieuwe voor liggen.
Ik ben altijd wel een fan van foto's, maar ook vermelding van framemaat en leeftijd/kilometers maken een verkoop meer voor de hand liggend.
Voor deze zomer ben ik op zoek naar een vakantiefiets en de travelmaster 2.6 lijkt me een goed model. Ik zou graag langskomen om te kijken en heb contactgegevens per privébericht gestuurd.
Het zal deze wel zijn:
http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en- ... ousPage=lr

Als je de originele zadelpen nog hebt is het een idee om die thudbuster los te verkopen. De meeste kopers van de fiets zullen er niet veel behoefte aan hebben maar ze zijn in bepaalde kringen heel gewild maar nieuw nogal aan de prijs.
Grappig, dat heb ik inderdaad ook overwogen, toch bedankt voor de tip!!!
Het betreft overigens inderdaad dezelfde fiets. Helaas was het frame te klein voor de eerste gegadigde.
Dan snap ik niet zo goed waarom je de framemaat er niet direct bij zet. Kan toch teleurstellingen voorkomen? Jijzelf steekt er ook tijd in, een zinloos bezoek zit jij toch ook niet op te wachten?
Travelmaster schreef:Dan snap ik niet zo goed waarom je de framemaat er niet direct bij zet. Kan toch teleurstellingen voorkomen? Jijzelf steekt er ook tijd in, een zinloos bezoek zit jij toch ook niet op te wachten?
Snap ik net zo min van de potentiële koper, lijkt me toch het eerste waar je naar informeert als het er niet bijstaat!
Misschien laat een koper zich al gauw verblinden door een mooie fiets en heeft hij de hoop dat-ie wel past... en misschien hoopt een verkoper wel op zo'n soort koper :lol: :lol: .

Maar je hebt gelijk ja.
Ik vind de negatieve insteek jammer, maar kom er niet onderuit dat het handiger was geweest om de framemaaterbij te vermelden. Het betreft overigens een 19 inch frame. Foto's van de fiets kunnen bekeken worden via de eerder vermelde link van Marktplaats. Door mijn onhandigheid kreeg ik het niet voor elkaar om foto's bij deze advertentie te plaatsen.
Ik bedoel het niet als een negatieve insteek, ik gaf het mee als tip. Overigens kun je je originele post volgens mij nog gewoon aanpassen.

Succes met de verkoop!