Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen 10 mei 2015 - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen 10 mei 2015

Zondag is het weer de 2e zondag van de maand, tijd voor rondje Groningen. Wij zijn weer terug van down under en willen graag met de vertrouwde gezichten het mooie Groningse landschap opnieuw verkennen. Nieuwe gezichten zijn natuurlijk ook welkom.
Verzamelen om 10.00 bij het Peerd.
Ik ben er niet bij, ben dan zelf op fietsvakantie :P . Zelf ben ik op 31 mei terug van de vakantie dus fiets op zijn vroegst op de tweede zondag van juni mee.

Goede tocht gewenst

En Rene en Geke: welkom terug :D
Geke & Rene welkom thuis ben benieuwd naar jullie verhalen.
Hoor ze graag zondag.
Cilia
Fijn dat jullie terug zijn!
ik kan helaas zondag niet mee fietsen, mijn 3 zussen komen het hele weekend op bezoek.
fijne tocht zondag!!

groet, Rikie
Wij fietsen morgen ook mee.

Ronnie en Linda
Leuk jullie weer te zien!
Ook ik ben benieuwd naar jullie verhalen.
Tot morgen.
Annelies
Na een week fietsen door Nederland slaan wij even over. We kijken uit naar een dagje rust.

Jullie veel plezier gewenst!

Hans en Saskia
Hee Ronnie, Linda, René en Geke,

Wat leuk!

Dan fiets ik ook een stukje mee, tot de koffiepauze.


Jos
Hoi,
Ik ben er morgen ook bij. Gisteren een rondje van 50 km gefietst (na weken trutten met te weinig energie na mijn Paasgriepje) en dat was heerlijk.
Groet, Petra.
zullen we dan weer als vroeger koffie meenemen om ergens in een paradijsje in het gras te zitten?
Ik wil wel voor zeg 3 mensen (incl. mezelf koffie meenemen.
Jos
Ik zou graag meegaan, maar heb een blessure.
Mocht het morgenochtend toch lukken, dan kom ik alsnog!

Hopelijk tot morgen en anders fiets ze!

Gr. Atsje
Ik kan helaas niet mee: met griep uit Rome teruggekomen.
Hoi,

Ik ben er morgen ook bij.

Jan
Zullen we als de wind het toelaat het Hoge Land op gaan naar de koolzaadvelden?
Daar vinden we dan misschien ook wel een mooi plekje voor de koffie.
Mochten jullie deze kant op komen, dan ben je natuurlijk welkom voor koffie en thee in Baflo. Wel graag even (via SMS) laten weten, dan kan ik me voorbereiden :-)
Beste fietsers van het "rondje Groningen".
Als jullie morgen het Hogeland op fietsen, nodigen wij jullie uit om bij ons koffie of thee te drinken met iets erbij. Bij mooi weer lekker in de tuin. Wij zouden dat gezellig vinden, zien wij jullie ook weer eens. Wij verwachten jullie dan tussen twaalf en een.
Laat maar horen of jullie dit willen, als het kan vanavond nog.
Na de koffie fietsen wij dan de tweede helft met jullie mee.
Groet van Co en Paulus. Meijmaweg 19 Rasquert.i
Kweet nie hoe mijn medefietsers hierover denken, maar ik vind het een aanlokkelijk aanbod.
En ook heel leuk als jullie dan nog een stuk meefietsen. Misschien vinden Hans en Saskia het nog gezellig om aan te schuiven?
Ja leuk! Een reünie!

jos
Ja gezellig, jullie weer te zien wij maken koffie en wat lekkers tot morgen.Co
Wij zijn ook helemaal voor. Geweldig aanbod.
Tot morgen.