"Ongepast duur" kunnen wij hier niet beoordelen denk ik, dat is de opvatting van Peter. Hij vond het ongepast. Dat je in een restaurant duurder uit bent, is één ding, maar als de commerciële nsteek je tegenstaat is eigenlijk álles waar geld voor wordt gevraagd ongepast duur. Aan de andere kant is een mogelijke verwachting om gratis mee te kunnen eten wellicht ook wel ongepast .
Ik zou d'r maar eens een kosten baten analyse op los laten, ik denk dat je dan nog aardig bedrogen uitkomt!
Maar ja, ik ben bang dat als we hier nog verder op door dreigen te gaan je straks op het zelfde dilemma uit komt als bij het topic "wanneer dure trekkingfiets"!
Wat voor de een hartstikke duur schijnt te zijn is voorde ander als vanzelfsprekend.
Zelf koken we al láng niet meer, in een nieuwe omgeving de lokale gerechten én vooral lokale wijnen uit proberen is een niet te onderschatten onderdeel van de algehele vakantie ervaring.
En anders wordt het toch weer de zoveelste variant op pasta en zit je om 19.00 uur al weer voor je tent te navelstaren!