Additionally, paste this code immediately after the opening tag: vlak landschap? - Forum Wereldfietser

vlak landschap?

Helaas heb ik mijn fietstocht van 6 weken naar Barcelona af moeten breken wegens een knieblessure. Het ziet er naar uit dat ik over een weekje weer kan fietsen in een vlak landschap. Heeft iemand suggesties?

Wat dacht je van Vlaanderen (België)? Zolang je boven het Albertkanaal blijft kan het niet vlakker. Ook O- en W-Vlaanderen (België) zijn betrekkelijk vlak:

- Zo is er bvb de LF1 tot Boulogne (langs de kust, vlakker kan niet).
- Of de LF50 (Jeugdherbergroute) naar Voeren.
- Wat Denemarken betreft heb ik geen ervaring, maar van horen zeggen is het daar redelijk vlak.

Of Nederland? => is dit niet vlak :lol:

Verder een aangepast verzet en waar nodig "on foot" en je moet er wel geraken.

Veel beterschap.

William

Headley schreef: - Zo is er bvb de LF1 tot Boulogne (langs de kust, vlakker kan niet).
- Of de LF50 (Jeugdherbergroute) naar Voeren.
- Wat Denemarken betreft heb ik geen ervaring, maar van horen zeggen is het daar redelijk vlak.

Of Nederland? => is dit niet vlak :lol:
Ik wil niet vervelend zijn... maar het Franse deel van de LF1 en het laatste deel van de LF50 zijn bepaald niet vlak, naar ik meen...
Misschien komt een fietsroute langs een van de grote Duitse rivieren im Frage? (Rijn, Main, Donau, etc.)

Denemarken is lichtglooiend, of het licht genoeg is kan ik van hieraf niet beoordelen.

Duitsland: Eiffel, langs de rivieren! of langs de Rijn!