Hoi,
Ik weet niet wat Falu Rodfarg is, maar heb wel twee emmers, woon in Sneek en ga komende zomer al trekkend met auto en caravan via Zweden naar Noorwegen. Als je in Zuid Zweden woont, zou het kunnen.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Het is mij bekend dat de verf ook in NL wordt verkocht. Een 10 liter emmer kost hier €145, in Zweden ongeveer €50. Persoonlijk vind ik dat een absurd prijsverschil.keesm54 schreef:Haha, ik denk dat het de bedoeling is dat jij in Zweden 2 emmertjes van die verf koopt (zie: http://falurodfarg.com/eng/falun-red-paint/) en aflevert bij Hester in Nl.
(heb ik ook weer wat geleerd waar die rode kleur vandaan komt)
Klopt, er hangt ook een Zweedse vlag naast. Moet je maar eens gaan kijken naar de Mossängsvägen in het 14 km verderop gelegen Munkfors. In deze straat wonen zoveel Nederlanders, dat die in de plaatselijke volksmond wel Tulpvägen wordt genoemd. Aan sommige huizen zag ik een Friese vlag wapperen.bert sitters schreef:@Martin,
Dat is toch de vlag van Groningen?
Mocht het via dit forum niet lukken om een noordeling te vinden dan zou je het zwedenweb forum kunnen proberen. Ik ga deze zomer weer naar Zweden (en ivm opheffen CNL waarschijnlijk met de auto) maar niet vanuit het noorden.hester b. schreef:Wie uit het noorden van het land gaat er deze zomer met de auto naar Zweden en wil twee emmers Falu rödfärg voor me meenemen? 10 liter rood en 5 liter zwart.
Beloning: een eigengemaakte appeltaart en 2 flessen wijn.
Nergens de vlag van Blaricum?Martin E. van Doornik schreef:Klopt, er hangt ook een Zweedse vlag naast. Moet je maar eens gaan kijken naar de Mossängsvägen in het 14 km verderop gelegen Munkfors. In deze straat wonen zoveel Nederlanders, dat die in de plaatselijke volksmond wel Tulpvägen wordt genoemd. Aan sommige huizen zag ik een Friese vlag wapperen.bert sitters schreef:@Martin,
Dat is toch de vlag van Groningen?