Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Enquete fietsverzekering - Forum Wereldfietser

Enquete fietsverzekering

Fietsende dames opgelet!

Voor mijn studie communicatie ben ik bezig met een afstudeeronderzoek naar een fietsverzekering.
Ik ben hiervoor opzoek naar vrouwen wonend in Nederland tussen de 25-55 jaar. En ik kan je vertellen dat is nog een hele klus...

Heb je even 5 minuutjes tijd voor me? De link naar de enquete:

[moderator]Link verwijderd[/moderator]

Hartelijk dank!

Manon van Hooren
It's a womans only enquête, helaas val je buiten de doelgroep! Toch enorm bedankt!
Discriminatie op basis van het geslacht, schande :lol:
En zo is er straks een database van postcodes en aanwezige (dure) fietsen..
Ok wel van vrouwelijke fietsers, Eric. 8)
Nee, bedankt zeg ik dan maar..
snowfreakyvon schreef:En zo is er straks een database van postcodes en aanwezige (dure) fietsen.
... en wordt je benaderd door Ona Ona fietsverzekeringen 8)

Maar ze vragen geen adresgegevens, alleen je postcode en je leeftijd :wink:
snowfreakyvon schreef:En zo is er straks een database van postcodes en aanwezige (dure) fietsen..
Ok wel van vrouwelijke fietsers, Eric. 8)
Nee, bedankt zeg ik dan maar..
Maar ... quote]Vind je het leuk om verder met ons te kletsen? *[/quote]je mag er wel over kletsen. :roll: ben stiekum vrouw geweest. Had je vroeger bij Frits Spits. Kruip in de huid van... Overigens staat de vakantiefiets niet in de lijst van fietsen. Das best jammer.
snowfreakyvon schreef:En zo is er straks een database van postcodes en aanwezige (dure) fietsen..
Aan dit soort enquetes moet je NOOIT meedoen!
Vul NOOIT je postcode in op een website waarvan je niet positief met zekerheid weet waar hij vandaan komt! Elk willekeurige huis-, tuin- en keukencrimineeltje kan zo'n enquete opzetten onder de naam van een ander bedrijf. Elk crimineeltje weet ook dat het het slimst is om dat onder een meisjesnaam te doen.

Deze manon geeft ook geen enkele informatie die het mogelijk maakt te verifieren of ze echt bestaat en geeft niet aan aan welke instelling ze studeert.
Ave Gone schreef:Elk willekeurige huis-, tuin- en keukencrimineeltje kan zo'n enquete opzetten onder de naam van een ander bedrijf. Elk crimineeltje weet ook dat het het slimst is om dat onder een meisjesnaam te doen.
Deze manon geeft ook geen enkele informatie die het mogelijk maakt te verifieren of ze echt bestaat en geeft niet aan aan welke instelling ze studeert.
Moet je deze dan niet gewoon van het forum verwijderen?
Ik heb de link naar de enquête verwijderd en de TS een bericht gestuurd.
Bedankt voor het meedenken en melden.

Ik heb dit topic laten staan ter illustratie. Elders start ik een nieuw topic hierover waar ik graag de input van jullie wil hebben.