Ik heb een vraag over het extra rekje boven het wiel van een Extrawheel. Heeft iemand ervaring met zo'n ding? Vanwege een kinderzitje heb ik geen ruimte voor de tent op de bagagedrager (en mijn vriendin heeft ons 2e kind in een zitje, de tent daar naartoe verhuizen is dus geen optie
) Alle eigenschappen bij elkaar opgeteld, gaat mijn keuze uit naar een Extrawheel boven een Bob Yak, maar dan moet het wel mogelijk zijn om de tent aan het upper rack te knopen. Afgaande op de foto's, lijkt me dat upper rack op een nogal gammele manier bevestigd. Ik zou daarom graag van een gebruiker willen weten hoe gammel dat werkelijk is.
(Opmerkingen over kind in de kar en bagage op de fiets zijn uiteraard goedbedoeld, maar de kans dat je me gaat overtuigen dat grind/water/rommel in een kindergezicht in een brede, zware, logge kar waar je niet bij je kind kunt tijdens het fietsen beter is dan een Bob of Extrawheel is klein.)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
(Opmerkingen over kind in de kar en bagage op de fiets zijn uiteraard goedbedoeld, maar de kans dat je me gaat overtuigen dat grind/water/rommel in een kindergezicht in een brede, zware, logge kar waar je niet bij je kind kunt tijdens het fietsen beter is dan een Bob of Extrawheel is klein.)