Additionally, paste this code immediately after the opening tag: info over renault beat s9 gezocht - Forum Wereldfietser

info over renault beat s9 gezocht

Zag deze fiets bij halfords voor E549,- Als iemand deze fiets kent of mij kan vertellen of dit een redelijke koop zou zijn.... dan hoor ik het graag!
Ik kan niet echt meer vinden dan hieronder beschreven en heb er niet echt superveel verstand van...

En weet iemand wat het kost om op een geveerde voorvork een bagagedrager te plaatsen?

Ik wil hem gaan gebruiken om mee naar spanje te fietsen...

Alvast bedankt...

Hierr wat info:
Aluminium frame met open balhoofd
Verende instelbare voorvork met lock-out
Shimano Deore 27 versnellingen
V-brakes
Selle Royal Viper zadel
Sportief spakenpatroon
Gewicht: 13 kg.


Afbeelding

Heb je meer informatie?

ik zag deze fiets op een verkoopsite... en de verkoper zelf heeft er geen verstand van en woont niet om de hoek...
Ik zal (als ik wat meer tijd heb, is nu al wat laat) is verder op het inet kijken... de eerstye googletocht was geen succes...

Neorej schreef:ik zag deze fiets op een verkoopsite... en de verkoper zelf heeft er geen verstand van en woont niet om de hoek...
Ik zal (als ik wat meer tijd heb, is nu al wat laat) is verder op het inet kijken... de eerstye googletocht was geen succes...
Zo te zien een ramsjmerk met niet werkende zijtrekremmen

...mmm ok, lweet genoeg :roll:

Ik heb mijn bericht gewijzigt.... vond het een beetje overbodig om weer een nieuwe onderwerp te starten....

Ja maar nu slaan de antwoorden niet meer op de fiets die je er laat zien (hou het svp een beetje overzichtelijk). Deze fiets is overigens zoals ik je schreef in een andere post evenmin een zinvolle besteding van je centjes.
Wim

ben deze fiets verleden jaar in mijn fietsvakantie tegen gekomen, de eigenaar had in 14 dagen meer problemen met zijn fiets gehad dan ik in 12 jaar.

wim