Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Chromoplast spatborden schilderen - Forum Wereldfietser

Chromoplast spatborden schilderen

Kent er iemand, als het al mogelijk is, een goede methode om zilverkleurige SKS Chromoplast spatborden (mat)zwart te verven/spuiten ?
Adagio schreef:Kent er iemand, als het al mogelijk is, een goede methode om zilverkleurige SKS Chromoplast spatborden (mat)zwart te verven/spuiten ?
De meest degelijke methode kost 20 euro: nieuwe spatborden :D
m-gineering schreef:
Adagio schreef:Kent er iemand, als het al mogelijk is, een goede methode om zilverkleurige SKS Chromoplast spatborden (mat)zwart te verven/spuiten ?
De meest degelijke methode kost 20 euro: nieuwe spatborden :D
Dit vind ik een goeie nog goekoper als 2 spuitbussen hechtpruimer en aflak.

Weet niet of het zo mooi wordt als nieuwe spatborden in de juiste kleur, maar met zwart tape 'bestickeren' is misschien nog goedkoper. Denk dat ik voor die euro's nieuwe zou kiezen; toch strakker gezicht. Maar kan niet in andermans portemonnaie kijken.

groet gerben

Ik denk dat hij geen nieuwe spatborden wilt maar matzwarte... en of die nieuw geleverd worden...

De hele opzet is eigenlijk een poging om mn fiets zo onopvallend mogelijk te maken. Ik heb een fiets van Vlerick, het kader is matzwart gespoten. De meeste onderdelen zijn ook in zwart. Ik wou de 65mm brede SKS chromoplast spatborden in het zwart, maar die kon hij op geen enkele manier leveren. Dus het is niet zozeer die 20 euro. Heb me al te pletter gezocht, maar zou echt niet weten waar ik ze kan bestellen, vandaar m'n voornemen om de huidige zwart te maken.