Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Splinternieuwe idworx Off Rohler mt 51 (0 km's) Gereserveerd - Forum Wereldfietser

Splinternieuwe idworx Off Rohler mt 51 (0 km's) Gereserveerd

Goedenavond, via deze weg bied ik jullie een ongebruikte idworx Off Rohler in maat 51 aan compleet met alle boekjes en mooie idworx beschermhoes.
Het zal geen betoog hoeven dat hier de nagenoeg ultieme wereldreizigersfiets staat met alle beste onderdelen die voorhanden zijn (Rohloff, Magura33 firmtech, Son, Edelux, Rigida wielen en heel veel meer).
Kijk voor meer info en de specificaties eens op de site van Bike Basics.
Nieuwprijs €4.000,-, ik bied hem/haar nu aan voor €x.xxx
-!!

Een goede en mooie Easy Rohler Lady/Men ruil ik graag!
Contact graag via PB of nul zes vijf vier zeven zes nul drie drie drie.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ik kan het niet helpen, maar vraag me dan wel af: Wat is het verhaal hierachter?
Waarom stuur je dan geen pb? De rest van het forum kent dat "verhaal" ook niet.
Jij hebt inmiddels het antwoord in je mail.
Maar ik kan me zo voorstellen dat mét een uitleg een potentieel geïnteresseerde sneller over de streep wordt getrokken.

En de toon richting Hans kan wat aangenamer, niet?

Succes met de verkoop.
Ik ben ook in dubio:

Enerzijds verzoekt de TS om contact via PB of telefoon; dus dat kunnen we respecteren. Degenen die geen fiets willen kopen zullen hun nieuwsgierigheid dan maar moeten bedwingen, hoe moeilijk dat ook is :wink: .

Anderzijds kan een potentiële koper zijn/haar voordeel doen met dit forum. Mocht ik bijvoorbeeld zelf interesse hebben, dan zou ik de extra informatie die ik via een PB zou krijgen waarschijnlijk op dit forum delen. Het is namelijk fijn dat er zoveel mensen zijn die mee willen denken, ook over de aanschaf(prijs) van een fiets. En de TS zou dat kunnen respecteren.
Ach, iedereen heeft zijn eigen manier. Ik heb in inmiddels antwoord. Uit respect voor de TS deel ik het hier niet. : :?
De TS kan de moderator ook vragen het topic te sluiten zodat niemand hier meer kan reageren en er alleen maar via PB of telefonetisch gereageerd kan worden.
Als TS dat zou doen, zou ik het niet van veel respect getuigen om je dan speciaal voor dit verkooptopic op dit liefhebbersforum te registreren. Daar is marktplaats voor. Maar dat terzijde, terug naar de verkoop.
Ter verduidelijking voor de serieus geïnteresseerden onderstaand de reactie die ik verstuurd heb naar Hans (dank voor je discretie overigens :D ):

Ik ben een idworx fanaat (particullier/ geen dealer of iets degelijks) en heb verschillende idworx modellen en heb deze fiets gunstig overjarig kunnen kopen en bied hem nu te koop aan, niets meer en niets minder.
Splinternieuw met een heleboel korting, iedereen blij.
Je bent overigens altijd welkom om hem te bekijken.

Indien er meer vragen of verzoeknummers om foto's zijn ben ik te allen tijde bereid deze te beantwoorden.
Ga ik nu weer lekker verder lezen hier. Kan mij uren vermaken met de reisverhalen en leuke en leerzame topics alhier.
Top Cooper! Verduidelijkt een hoop, enne, welkom hier!
Dank je!
Ik lees mij het ongans hier :D en zal mijn steentje hier bijdragen waar het verlangt wordt.
Hele mooie fiets voor mooie prijs. Ik kijk even of het haalbaar is mezelf 10 cm in te korten :wink:
Financieel of technisch haalbaar, Joost :wink: ?
Emotioneel haalbaar :cry:
I feel for you, man!
Mijn excuses voor dit off-topic uitstapje maar je krijgt er wel gratis promotie voor terug.
LHTJoost schreef:Hele mooie fiets voor mooie prijs. Ik kijk even of het haalbaar is mezelf 10 cm in te korten :wink:
Ik houd er niet van mensen een kopje kleiner te maken, maar wil met alle liefde het zadel 10cm hoger voor je zetten :lol:
Hallo Allemaal.
Ik ben de nieuwe eigenaar van deze voor mij zeer begerenswaardige fiets.
De prijs (2500 euro) en de maat (51 cm) klopte voor mij exact.
Heb een aantal jaren uitgekeken naar een dergelijke betaalbaar exemplaar.
De aanleiding waren de fietsvakanties van de afgelopen drie jaar. Belgische kasseien, voormalig DDR, Tjechie en Zweden.
Mijn Koga Roadspeed (Lighttrekking uit 2010) met XL derailleur en V brakes heeft het zwaar gehad, veel kapotte onderdelen: verstelbare stuurpen, verlichting, aluminium bagagedrager en grote slijtage van ketting en cassettes hebben mij doen besluiten om een meer Heavy Duty fiets te kiezen.
De fiets trapt heerlijk en licht.
Overjarige modellen geven een mooie prijs kwaliteit verhouding.
Ik ben zelf ook behoorlijk overjarig, bouwjaar 1961.

Groeten, Cor