Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Puik tijdschrift deze keer (net als andere keren) - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Puik tijdschrift deze keer (net als andere keren)

Ik realiseer me nu dat ik het blad sinds mijn verhuizing niet meer krijg, al meer dan een jaar. Vreemd natuurlijk, want ik had het doorgegeven, maar om een of andere reden heb ik het blad blijkbaar al die tijd niet gemist.
Overigens laat de site als nieuwste nummer nog steeds nummer 1 van 2015 zien.
berger schreef:
Marco Meijerink schreef:Wel wordt de doelgroep nu wel erg oud. Het is nou niet een blad waar een jongere echt warm van wordt.
Toen ik de foto op de voorkant van het tandemstel met bijpassende stelletjes-outfit zag, vroeg ik mij eerlijk gezegd wel even af of ik eigenlijk wel tot de doelgroep behoor. :oops:
Volgende keer weer een ander plaatje op de voorkant. Ik vind dat onding van een hondenmand met bijhorend huisdier wel leuk. Niet van die geijkte plaatjes, maar laten zien hoe divers wij fietsreizigers zijn.
Jan Eleveld schreef:Ik realiseer me nu dat ik het blad sinds mijn verhuizing niet meer krijg, al meer dan een jaar. Vreemd natuurlijk, want ik had het doorgegeven, maar om een of andere reden heb ik het blad blijkbaar al die tijd niet gemist.
Overigens laat de site als nieuwste nummer nog steeds nummer 1 van 2015 zien.
Waarschijnlijk heb je dat niet juist doorgegeven. Het nieuwe nummer is net uit. Prima dat de prioriteit ligt bij het verzenden naar de leden die daarvoor betaald hebben.
Zeker een mooi nummer......we hebben de tandem ook maar weer eens tevoorschijn gehaald.....om rijklaar te maken....

@Marco: ik probeerde mijn neefjes ook wel eens warm te laten lopen voor het fietsen (kamperen vinden ze prachtig). Maar nu ze op hun 17e al hun rijbewijs kunnen halen...is het sparen voor een auto ipv een fiets.....En men praat er al over om 14jarigen toe te staan autorijles te nemen...

Tsja....en als een goede Trekkingfiets net zoveel kost als een 2ehands-bakkie....

Ze moeten een role-model hebben........maar Justin Bieber op de fiets?

afijn......blijf hopen.....
Inderdaad weer en toppie versie van het blad. Dacht gisteren even in bed het blad te gaan doorbladeren maar heb zeker alvast een uur genoten voor ik het echt weg moest leggen. Vandaag verder genieten.

Ik geniet altijd enorm van de reisverslagen maar zoals eerder ook al werd gesuggereerd zou een artikel (serie) over de techniek, waarop te letten bij het fietsrondtrekken en wat product reviews mij ook erg fijn lijken.

Verder alleen maar complimenten voor de redactie die weer een fantastische uitgave heeft gemaakt.
berger schreef:Toen ik de foto op de voorkant van het tandemstel met bijpassende stelletjes-outfit zag, vroeg ik mij eerlijk gezegd wel even af of ik eigenlijk wel tot de doelgroep behoor. :oops:
Mocht je het geruststellen: wij rijden niet *altijd* in dezelfde outfit, maar toch wel regelmatig. Er zijn ook 'tandemstellen' die daar weer allergisch voor zijn en zo is er lekker veel variatie 8)

Afbeelding
Eric op de Fiets schreef:Het is weer een hele mooie uitgave, met of zonder inspiratie bijlage uit Amsterdam.

Weer een erg geslaagde uitgave. Dat hondje op de cover moet haast een model zijn...

Eric
(die wel van dansen houdt)
Ja, wat een lekker ding hè? Dat model is Sam en hij is van het type "hoe harder het gaat, hoe mooier ik het vind" :P
Foto genomen op de Vennbahn bij pakweg 35 km/u.

Afbeelding
Ik vond het erg leuk om de verhalen over tandems te lezen.

@Inge
Toen ik alle edities had aangeschaft ben ik wel onderwerpen met technische stukken tegen gekomen van Marten Gerritsen. Het is dus wel aan bod gekomen in het verleden, wellicht nieuw leven inblazen?
Lijkt me een leuk plan.
Bij mij is het tijdschrift nog niet binnen, hebben anderen daar ook last van?
Mijn postcode is 2596, Den Haag dus...

Is inmiddels binnen gekomen op 14-4-15
14-4: Ik heb hem ook nog niet ontvangen.
Oh ja, wat Marten betreft: Vraag hem eens wat hij van ons tijdschrift vindt.
15-4: Nog steeds niet binnen :evil:
Eric Schuijt schreef:14-4: Ik heb hem ook nog niet ontvangen.
Oh ja, wat Marten betreft: Vraag hem eens wat hij van ons tijdschrift vindt.
http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... eur#p79752

(Is al wel weer een tijdje :wink: geleden...)

Carl
Eric Schuijt schreef:Oh ja, wat Marten betreft: Vraag hem eens wat hij van ons tijdschrift vindt.
Er hoort nog een schuine streep voor die naam, de mijne is streeploos :wink:
Friso* schreef:Fijn om weer een editie te hebben ontvangen vandaag.
Dit bericht maakte me duidelijk dat er iets mis was in Huize Carl. Contributie bleek niet betaald... :oops: Ik heb, zodra ik daar achter was, alsnog de verschuldigde 22 euro overgemaakt met de intentie er een mailtje achteraan te sturen met excuses en of ik de inmiddels 2 ontbrekende tijdschriften nog kon ontvangen. Dat bleek niet nodig - voor ik tijd had om te mailen, lagen ze al in de bus! Hulde voor ieder die zorgdraagt voor het tijdschrift dat ik elke keer met veel plezier lees, de verzending daarvan, en de financiële administratie.

Carl
Ik heb hem gisteren 23 april ontvangen.
Wederom leuk nummer. Interessant thema, mooie verhalen en prachtige foto's o.a van de rotswand op de weg naar Lahic. Leuk om eens een stuk over verende zadelpennen terug te vinden in het blad. Marco & Chantal, sympathiek stuk over jullie. En fijn dat het stof is gaan liggen, lijkt me geen prettige periode.
Friso - ik sluit me helemaal bij je aan.
Om maar met de spreekwoordelijke deur in huis te vallen: dramatisch slechte cover. Had dan gewacht tot het moment dat de wolken ook de rest van het dal vulden.

Mijn suggestie: bel de volgende keer John Telleman. Wat mij betreft zetten we de komende 80 nummers zijn Marokko-beeld op de voorplaat. Onafhankelijk van het thema, want stuk voor stuk raak. Puur fietsplezier. #spaarzeallemaal)

Voor een bewegende impressie: https://www.youtube.com/watch?v=uKemBJn9A5Y

Ik stel voor dat het coverbeleid op de schop gaat - je moet zin in fietsen krijgen, niet in thuis blijven.

Voor het overige niets dan lof. De Kaukasus-infografic is een 10. Prachtig font en gehaakte beddensprei met fietsjes. Een vondst. Verder praktische weetjes en glashelder landkaartje.

Tot slot heb ik nog een bos bloemen voor Grégory Lewyllie. Zijn plaat van André op pagina 28 had wat mij betreft 27 pagina's naar voren gehaald mogen worden. Inderdaad, tot op de cover, en dan zonder rookmachine. Want van die plaat knalt de kracht, de liefde voor het fietsen, vooruit: de jeugd, af.
go4it schreef:Om maar met de spreekwoordelijke deur in huis te vallen: dramatisch slechte cover. Had dan gewacht tot het moment dat de wolken ook de rest van het dal vulden.
Huh? Wel duidelijk dat smaken verschillen. Ik vind het namelijk een wonderschone sfeervolle foto.
Maurice schreef:
go4it schreef:Om maar met de spreekwoordelijke deur in huis te vallen: dramatisch slechte cover. Had dan gewacht tot het moment dat de wolken ook de rest van het dal vulden.
Huh? Wel duidelijk dat smaken verschillen. Ik vind het namelijk een wonderschone sfeervolle foto.
Ik Ook, mooie cover!