Additionally, paste this code immediately after the opening tag: TE KOOP: 2 ALITE lichtgewicht stoeltjes - Forum Wereldfietser

TE KOOP: 2 ALITE lichtgewicht stoeltjes

Na twee jaar wegens overcompleet te koop twee handige lichtgewicht stoeltjes voor de actieve vakantieganger. Deze superlichte (635 g) en compacte stoel biedt je de mogelijkheid na een lange, inspannende fietsdag tóch ontspannen voor je tentje te zitten.
Interesse: bel (0628885327) of mail (rob@hullemanconsult.nl) even.
Welk type is dit, Rob?
En welke kleur?
En welke richtprijs heb je in gedachten?
Peter,
Ik zou het echt niet weten.
Vier tientjes per stuk is ok. Kleur is wijnrood.
Ik heb ze net ook op Marktplaats gezet met drie fotootjes.
Ik hoor wel of je interesse hebt
Op welke lijkt-ie? :-)
't Is de Monarch, aan Marktplaats te zien: http://www.marktplaats.nl/a/caravans-en ... ousPage=lr

Enne, 4 tientjes per stuk kun je je geen buil aan vallen. Ze lijken mij nieuw. Ik heb er indertijd 55 p.s. voor betaald bij de Bever dacht ik, in een of andere aanbieding.
De Monarch is op twee pootjes toch? Ik ben er nog niet uit of me dat aangenaam genoeg lijkt zitten.
Travelmaster schreef:Enne, 4 tientjes per stuk kun je je geen buil aan vallen.
Bij Futurumshop zijn ze momenteel (een beetje) goedkoper duurder, maar wel nieuw.

edit: had me vergist in de vraagprijs van Rob
Snotverdersnotver :lol: .

Edit: €42,95, op = op bij Futurumshop.
Maarre, jij als ervaringsdeskundige. Hoe bevalt dat op twee pootjes zitten? Met een bord hete pasta op schoot? ;-)
PeterVanRijn schreef:Maarre, jij als ervaringsdeskundige. Hoe bevalt dat op twee pootjes zitten? Met een bord hete pasta op schoot? ;-)
Zodra ik dat heb ervaren, laat ik het weten. Maar ik heb ze na mijn laatste tocht aangeschaft en sindsdien niet gebruikt :lol: . Kan niet slechter zijn dan zonder, wat ik tot nu toe altijd heb gedaan. Ik kan me zo voorstellen dat je het bord niet letterlijk op schoot hebt, want je zit eigenlijk steeds met opgetrokken benen (heb het stoeltje natuurlijk wel uitgeprobeerd). En in een ver en grijs verleden heb ik gekampeerd met zo'n Therm-a-Rest stoel (hoes over je matje), dat ging ook prima!
PeterVanRijn schreef:
Travelmaster schreef:Enne, 4 tientjes per stuk kun je je geen buil aan vallen.
Bij Futurumshop zijn ze momenteel (een beetje) goedkoper duurder, maar wel nieuw.

edit: had me vergist in de vraagprijs van Rob
Vergeet je de verzendkosten (gratis bij Futurumshop) en de garantie niet?

Ikzelf heb overigens liever een stoel waar je in blijft zitten als je je ècht ontspant. :twisted:

(Oei, dit is natuurlijk weer het afbranden van een te koop aangeboden product, iets wat op dit forum om een of andere reden zwaar verboden is.)
Stoeltjes zitten heerlijk, vind ik dan :wink: