Mee eens, maar wie maakt er nog maatframes los van de 5 of 6 maten die elke fabrikant maakt? Hoe vind je trouwens die Genesis met 'salsa' frame??Inge1 schreef:@JPS -Volgens mij voegt elk frame duurder dan 550 Euro niets toe aan je fiets, sterker nog een Intec frame kost 350 Euro en lijkt mij ook niets onder te doen voor Surly, daarbij is de lak beter, verder is het een kwestie van smaak, wat vind je mooi en welke kleur vind je mooi. Het enige dat bij een duurder frame de prijs rechtvaardig is als het bijvoorbeeld van Titanium is gemaakt, wil je evengoed 900 Euro of zelfs meer voor een stalen of aluminium frame uitgeven moet iedereen dat uiteraard zelf weten, wat ik zelf een erg mooi frame vind is dit merk uit Engeland.
Ben ik niet met je eens -Want een maatframe voegt wel degelijk veel toe aan je zitpositie en dus lichaams comfort. En is dus daardoor wel een heel stukje duurder dan een standaard frame. Wat niet wil zeggend at ik bijvoorbeeld de frames van Salsa niet mooi vind - mijn Groningse raspaard is op de de fargo geïnspireerd.
Nog geen 4OO Euro!