Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Ontwikkelingen m.b.t. de website van deze vereniging - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Ontwikkelingen m.b.t. de website van deze vereniging

jasmon schreef:
Ave Gone schreef:Gelijke monniken, gelijke kappen. Dus de Belgen onze notulen lezen en erover discussiëren, dan wij die ook van hun. Mijn inschatting: ik denk niet dat dat gebeurt. Terecht, vind ik.

+1
m.i. Belgen horen geen toegang te krijgen tot het ledendeel tenzij zij lid zijn van de wereldfietser.
Wij hebben bij de vakantiefietser géén afzonderlijk deel voor de leden, maar je mag dit al afsluiten hoor. Zoals ik vorige keer al zei heb ik géén zin in discussies. Hou me alleen met positieve dingen bezig. Veel plezier nog in jullie afgesloten gedeelte :wink:
Blanche schreef:
Voila - en alweer een pakkend voorbeeld hoe we mensen die misschien ook kunnen meedenken en -helpen wegjagen. Waarom zouden we niet kunnen leren van de aanpak van de Belgische website. Jammer! :( Excuus Speedycyclist.
Ik lees, als het gaat over vereniging gerelateerde zaken, regelmatig een cynische 'ondertoon' in jouw posts- jammer. Wellicht is er een andere manier om frustraties te uiten. Positief en inspirerend, zoals ik vind dat je overkomt in o.a jouw filmpjes.
@Friso : Inderdaad ik ben op een aantal punten teleurgesteld in de WF en dat komt af en toe naar boven - jij noemt het cynisme en zelfs frustratie. Ik noem het betrokkenheid bij de WF en het jammer vinden dat het zo gaat als het gaat. Maar je hebt gelijk ik moet dat inderdaad niet meer doen, gewoon wegblijven en me op andere dingen richten zoals WorldCycle Videos modereren. Ik ben immers geen WF vrijwilliger meer. Ik hoop van harte dat jullie samen hier tot een werkbare mooie oplossing komen! Ga jij ze daarbij helpen Friso?
Blanche schreef:@Friso : Inderdaad ik ben op een aantal punten teleurgesteld in de WF en dat komt af en toe naar boven - jij noemt het cynisme en zelfs frustratie. Ik noem het betrokkenheid bij de WF en het jammer vinden dat het zo gaat als het gaat. Maar je hebt gelijk ik moet dat inderdaad niet meer doen, gewoon wegblijven en me op andere dingen richten zoals WorldCycle Videos modereren. Ik ben immers geen WF vrijwilliger meer. Ik hoop van harte dat jullie samen hier tot een werkbare mooie oplossing komen! Ga jij ze daarbij helpen Friso?
Het is jammer dat je teleurgesteld bent, jouw betrokkenheid kan van grote waarde zijn. Dat mensen afhaken door teleurstellingen, ondanks betrokkenheid, is geen goede zaak. Wegblijven is niet nodig? Jouw ervaringen kunnen bijvoorbeeld anderen behoeden voor teleurstellingen, dat zou iets positiefs kunnen betekenen. Wellicht een optie? :D Wanneer er meer concreet is over welke hulp gewenst is ga ik daarover nadenken. Tot die tijd draag ik zoals een ieder op zijn of haar manier een steentje bij, in mijn geval door af en toe mee te denken.
Ik blijf het ondanks de vele verschillende meningen, altijd fantastisch vinden dat mensen zich belangeloos in zetten voor de WF of iedere andere vereniging.

Als alle vrijwilligers zouden stoppen stort denk ik de economie in elkaar zoveel mensen werken er als vrijwilliger. Mijn vorige sportclub waar ik 15 jaar lid van was draaide volledig op vrijwilligers.

Mario
Tekst gewijzigd in het volgende:
Stomme vergissing van me: zelf verkondigen dat discussies over de website op het verenigingsdeel horen en het toch doen. :oops:
Mijn gedachte is, maar kan niet in de kas kijken: huur een expert, zeg wat je wilt en als het financieel haalbaar is laat het dan doen.

Mario
supermario schreef:Mijn gedachte is, maar kan niet in de kas kijken: huur een expert, zeg wat je wilt en als het financieel haalbaar is laat het dan doen.
Mario
Goed idee Mario! Super! :lol: Doen zou ik zo zeggen. Het blad heeft een semi betaalde redactie én een professionele uitgever. Waarom de website niet uitbesteden, die een groter bereik dan het blad en levert zelfs geld op. Goed idee.
Ik weet niet hoeveel leden de WF heeft, maar als iedereen zeg 5 euro schenkt voor de nieuwe site dan is het begin er al :lol:

Mario
Ho ho Mario. Een sympathiek plan hoor, maat wat denk je van de contributie van 2000 zoveel leden?
Financiering zou niet het probleem moeten zijn anders was er ook geen plan gemaakt door het bestuur. Lijkt mij.
Loes
supermario schreef:Ik weet niet hoeveel leden de WF heeft, maar als iedereen zeg 5 euro schenkt voor de nieuwe site dan is het begin er al :lol:

Mario
Er is geld voor beschikbaar. Dat is het probleem niet. Het probleem zit em in een plan van de wensen en het plan voor de uitvoering, maar daar wordt hard aan gewerkt door het bestuur.
Laat het bestuur dan hard door werken en wachten wat het eind resultaat is. :?: :?: :?:

Mario