Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te koop VSF T400 Rohloff - Forum Wereldfietser

Te koop VSF T400 Rohloff

Ik heb 4 en een 1/2 jaar met veel plezier genoten van mijn T400 Rohloff. Na veel dubben heb ik uiteindelijk toch besloten om een andere fiets te kopen. Ik heb deze nu 3 maanden en heb er geen spijt van, maar mijn VSF staat nu echter vol verwachting in de schuur te wachten op een nieuwe eigenaar.

Ik heb hem gebruikt voor woon werkverkeer en de nodige fietsvakanties in Europa. In totaal ongeveer 40.000 km mee gereden en altijd netjes onderhouden. Banden zijn wat versleten en het stalen frame heb ik op enkele plaatsen wat bij moeten werken ivm roestplekjes maar naar mijn idee kan de volgende eigenaar er nog jaren plezier van beleven.

Gegevens :

Fahrradmanufaktur T400 Rohloff (01-2010)
Framemaat 57 cm
Kleur zwart
Magura HS 33 remmen
SON naafdynamo

De vraagprijs is € 1000,- Heb je interesse of wil je een proefrit maken, laat het me weten. Ik krijg helaas geen foto's toegevoegd via het forum. Zijn wel te zien via het VSF album op mijn Facebookpagina.

Maarten Nas
Lent
Is er nou niemand geïnteresseerd in mijn fahrradmanufaktur T400 Rohloff ?
Ik heb eerder geen serieuze biedingen ontvangen, maar nu het weer beter wordt wil ik hem toch nog eens onder de aandacht brengen...................Wie kan ik er blij mee maken ?

Gegevens :

Fahrradmanufaktur T400 Rohloff (01-2010)
Framemaat 57 cm
Kleur zwart
Magura HS 33 remmen
SON naafdynamo

Heb je interesse of wil je een proefrit maken, laat het me weten.
Met vriendelijke groet,

Maarten Nas
Lent
Heb je een PB gestuurd.
Kun je aangeven wat je richtprijs is?
En foto's zijn toch wel erg handig...
Als de fiets nog niet verkocht is zou ik graag wat foto's bekijken, wellicht over mail?