Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsmaat (V) gezocht voor Katharenroute +/- Canal du Midi - Forum Wereldfietser

Fietsmaat (V) gezocht voor Katharenroute +/- Canal du Midi

Fitte vijftiger met de nodige fietservaring zoekt een leuke vrouwelijke fietsmaat om in de periode mei/juni of eind augustus/september de Katharenroute te fietsen, met eventueel aansluitend het Canal du Midi. Tachtig tot honderd km per dag, met tijd om van natuur en cultuur te genieten. Kamperen met af en toe een CdH/B&B.
Graag een PB bij serieuze interesse.
Nou, leuke fietsmevrouwen... Niet dringen hoor, daarvoor is de tocht te mooi... :wink:
wimmo17 schreef:Nou, leuke fietsmevrouwen... Niet dringen hoor, daarvoor is de tocht te mooi... :wink:
Misschien eerst iets meer over jezelf vertellen Wimmo :wink:
Je zal nog even op deze leuke dame moeten wachten :P tot ik terug ben uit SdC . Weet dan ook of ik mijzelf ook een fitte vijftiger kan noemen.
Misschien een leuke heer vragen?
Hier een nog niet zo fitte 50 die graag de Katharen route wil fietsen in augustus/ september. Durf alleen niet zo goed met een wildvreemde meneer mee.... moet qua conditie nog wel wat trainen.
Na een eerste PB vertel ik graag wat meer over mezelf... Via PB of mail natuurlijk...