Hou jij van fietsen en ben jij op zoek naar een uitdaging? Dan is de Nicaragua Volcano Challenge voor WereldOuders echt iets voor jou!

De Nicaragua Volcano Challenge is een 9-daagse uitdagende mountainbiketocht dwars door het vulkaandecor van Nicaragua. Zie met je eigen ogen de projecten van WereldOuders en waarvoor je het doet. We bezoeken namelijk zelf het familiehuis en ontmoeten de kinderen. Er is een maximum van 40 deelnemers. Elke deelnemer zamelt een sponsorbedrag in van minimaal € 2.500 met een streefbedrag van €3.500. Een grote uitdaging waarbij jij direct het verschil maakt voor de kinderen in Nicaragua. Een ultieme combinatie van sportief bezig zijn en goed doen, geschikt voor zowel de beginnende als gevorderde biker! Een ding is zeker, het wordt een reis om nooit te vergeten!
Ex-deelnemer Bas Kennis, pianist/gitarist van BLØF: "Niets is mooier dan je in het zweet werken voor een goed doel en ondertussen het beste mee krijgen van één van de mooiste, veiligste en meest gastvrije landen van Midden-Amerika. Ik kan iedereen van harte aanraden om je op te geven voor de volgende editie van de Nicaragua Volcano Challenge.”
Beelden spreken meer dan woorden. Zie het promofilmpje van de Nicaragua Volcano Challenge 2015 op onze website http://www.volcanochallenge.com

We hebben nu al 20 deelnemers en er kunnen nog 10 a 20 deelnemers zich aanmelden. Enthousiast geworden? En wil je graag meer informatie ontvangen? Ik help je graag! Via het onderstaande nummer en mailadres kan je mij bereiken.

Groetjes,

Tess Knoester
Stagiaire Evenementen
Tel: 035-6264578
email: tess@wereldouders.nl
Afbeelding
Afbeelding