Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Als je het artikel goed gelezen hebt, dan weet je dat ze de haak door een magneet vervangen hebben. Verderop in de reacties onder het artikel zie je daar een plaatje van.Stekeltje schreef:Die Thule mannen zijn niet bepaald achterlijk is mijn ervaring maar het valt me wel op er geen haakje aan de onderkant van de tassen zitten die ik wel op mijn Ortliebtassen heb zitten.
Bij Rose.nl kun je ze toch gewoon kopen? (www.rose.nl/search/find/?q=ortlieb+rails etc. etc.)Christophorus schreef:Overigens, ik had bij mijn Ortlieb tassen de QL2 ophanging kapot gecrasht. Gebroken kunststof rail. Bij thuiskomst wilde ik een nieuwe bestellen en wat bleek? Ortlieb leverde dat hele ding niet los!
Nee helaas. Dat is de QL1 variant. De QL2 rail wordt niet los verkocht, maar omdat ik in een fietsenwinkel werkte wilden ze een uitzondering maken.Ave Gone schreef:Bij Rose.nl kun je ze toch gewoon kopen? (http://www.rose.nl/search/find/?q=ortlieb+rails etc. etc.)
Nu ben ik nóg zuiniger op mijn relatief nog lichte, sterke, repareerbare en eenvoudige Ortlieb Classic achtertassen met QL1 !Christophorus schreef:Nee helaas. Dat is de QL1 variant. De QL2 rail wordt niet los verkocht,Ave Gone schreef:Bij Rose.nl kun je ze toch gewoon kopen?