Ik heb 4 en een 1/2 jaar met veel plezier genoten van mijn T400 Rohloff. Na veel dubben heb ik uiteindelijk toch besloten om een andere fiets te kopen. Ik heb deze nu 3 maanden en heb er geen spijt van, maar mijn VSF staat nu echter vol verwachting in de schuur te wachten op een nieuwe eigenaar.
Ik heb hem gebruikt voor woon werkverkeer en de nodige fietsvakanties in Europa. In totaal ongeveer 40.000 km mee gereden en altijd netjes onderhouden. Banden zijn wat versleten en het stalen frame heb ik op enkele plaatsen wat bij moeten werken ivm roestplekjes maar naar mijn idee kan de volgende eigenaar er nog jaren plezier van beleven.
Gegevens :
Fahrradmanufaktur T400 Rohloff (01-2010)
Framemaat 57 cm
Kleur zwart
Magura HS 33 remmen
SON naafdynamo
De vraagprijs is € 1000,- Heb je interesse of wil je een proefrit maken, laat het me weten. Ik krijg helaas geen foto's toegevoegd via het forum. Zijn wel te zien via het VSF album op mijn Facebookpagina.
Maarten Nas
Lent
Ik heb hem gebruikt voor woon werkverkeer en de nodige fietsvakanties in Europa. In totaal ongeveer 40.000 km mee gereden en altijd netjes onderhouden. Banden zijn wat versleten en het stalen frame heb ik op enkele plaatsen wat bij moeten werken ivm roestplekjes maar naar mijn idee kan de volgende eigenaar er nog jaren plezier van beleven.
Gegevens :
Fahrradmanufaktur T400 Rohloff (01-2010)
Framemaat 57 cm
Kleur zwart
Magura HS 33 remmen
SON naafdynamo
De vraagprijs is € 1000,- Heb je interesse of wil je een proefrit maken, laat het me weten. Ik krijg helaas geen foto's toegevoegd via het forum. Zijn wel te zien via het VSF album op mijn Facebookpagina.
Maarten Nas
Lent