Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Boot Newcastle-IJmuiden - Forum Wereldfietser

Boot Newcastle-IJmuiden

Heeft iemand ervaring met net niet boeken van de veerboot van Newcastle naar IJmuiden?

Eind mei ga ik naar Schotland om een rondje te fietsen. De precieze terugreisdatum weet van te voren niet. Mijn vraag is dus of het problemen oplevert om op de dag zelf met de auto bij de boot aan te komen en een ticket te kopen voor auto en hut.

Dat zal wat duurder zijn omdat je niet meer van het goedkoopste tarief kunt genieten, maar dat neem ik op de koop toe. Met een ruime marge toch de terugreis boeken is geen optie.

Alvast bedankt voor de antwoorden!
Ik ben vaker met die boot geweest, altijd met de fiets, niet met de auto. Een keer een dag eerder naar huis en een keer twee dagen later naar huis. Bellen met dfds, en kunt je ticket dan omboeken indien plek, volgens mij alleen admin kosten, ik dacht tussen 7-15 euro.

gr
Patrick
Volgens de website: http://www.dfdsseaways.nl/login
Bedenk wel dat de boten wel eens volgeboekt zijn of dat je alleen bij kunt boeken voor een duurdere hut. Zeker omdat je op korte termijn geen korting meer krijgt kan de overtocht dan prijzig worden, maar dat alles wist je waarschijnlijk al.
Bedankt voor de antwoorden. Ja die hogere kosten had ik al ingecalculeerd. Maar één of twee dagen langer blijven omdat je ruim geboekt hebt, kost ook geld.

Ik neem aan dat je bij omboeken het verschil van een duurdere hut moet bijbetalen?
Ja ... Zorg dus dat je je creditcard bij de hand hebt.
Ok, ik heb gewoon even gebeld met de veerboot. Ter plekke een ticket kopen kan gewoon, al is er altijd een risico dat de boot is volgeboekt. Eerste week juni, als ik zo ongeveer terug wil, is het risico daarop door de week echter nog niet heel groot, werd me verteld. Omboeken kost 27,50.