Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsmaatje(s) gezocht - Forum Wereldfietser

Fietsmaatje(s) gezocht

Hoi,

Eindelijk niet meer zo koud en het begint alweer te kriebelen: FIETSEN!!
Ik zoek iemand (M/V) van rond de veertig om een dagtocht mee te maken (ik woon zelf in Nijmegen), en als het klikt ook eens een paar dagen mee weg te gaan (tent achterop, brandertje mee). Ik heb zelf al veel gefiest in binnen en buitenland. In Nederland vaak kamperen op groene campings.
Genieten van de natuur, maar ook wel flink moe worden, lekker eten (en drinken!) en humor vind ik erg belangrijk.

Coby
cobydevalk@planet.nl
Coby schreef:Hoi,

Eindelijk niet meer zo koud en het begint alweer te kriebelen: FIETSEN!!
Ik zoek iemand (M/V) van rond de veertig om een dagtocht mee te maken (ik woon zelf in Nijmegen), en als het klikt ook eens een paar dagen mee weg te gaan (tent achterop, brandertje mee). Ik heb zelf al veel gefiest in binnen en buitenland. In Nederland vaak kamperen op groene campings.
Genieten van de natuur, maar ook wel flink moe worden, lekker eten (en drinken!) en humor vind ik erg belangrijk.

Coby
cobydevalk@planet.nl
Hoi Coby

Ik woon in Amsterdam, maar ken de omgeving van Nijmegen (dan wel zuid- en oost-Nederland) wel. En weekendjes fietsen is leuk. I.v.m. mijn as. grote trektocht in Zuid Amerika moet ik oefenen en ik wil ook in die streek (plus Ardennen) rijden. Kom je naar de Paastrektocht? Dan kunnen we elkaar daar spreken. Ik sta hoger in het topic met een paar berichten. Stuur anders een PB

Judith

Hoi Judith,

Ik kom niet naar het paasweekend, dus daar kunnen we niet kennismaken. Ik kan je niet vinden bij de andere berichten. Hoe stuur ik je een PB?

Coby

Coby, dat kun je doen door op het knopje "PB" te klikken, wat onder het bericht van vreer staat.

Of je gaat naar "Je hebt geen nieuwe berichten" rechtsboven en klikt daar op "nieuw bericht" vul dan "vreer" in, een titel en je tekst.

Succes!
Ellen