Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:De Achterberg bij Leupegem is maar 11%. Boven heb je wel een prachtig uitzicht over de Schelde en het dal van de Maarkebeek.Carl schreef:Aniphys schreef:Wat een toeval, ik ben net terug van een rondje zuid-Gent / Vlaamse Ardennen. Uiteraard ben ik (een uurtje of wat geleden) Oudenaarde gepasseerd...en pikte ik een 15%-er mee in Leupegem. [/quote
Carl
Ik had het niet op de achterberg maar op de Ladeuze. Daar gaf m'n GPS 15% aan op het einde. Oh ja, het kan natuurlijk een percentje meer of min zijn, maar meestal is hij behoorlijk accuraat heb ik al gemerkt. Blijkt ook uit andere waarnemingen.De Achterberg bij Leupegem is maar 11%.
Tip: klik in de teksteditor eerst op 'Voorbeeld', dan zie je vanzelf dat het citeren een rommeltje is geworden voordat je je bericht verstuurt.bert sitters schreef:[tekst van Bert weggehaald]Carl schreef:Aniphys schreef:Wat een toeval, ik ben net terug van een rondje zuid-Gent / Vlaamse Ardennen. Uiteraard ben ik (een uurtje of wat geleden) Oudenaarde gepasseerd...en pikte ik een 15%-er mee in Leupegem. [/quote
Carl