Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Yvette In Outdoor magazine & de YES - Forum Wereldfietser

Yvette In Outdoor magazine & de YES

Hallo beste fietsmensen!

Graag wilde ik jullie heel trots laten weten dat er een artikel van mijn fietsreis door Turkije, Syrie en india in 2 verschillende bladen staat deze maand!

Namelijk:
OUTDOOR MAGAZINE 14e jaargang nr 1
en eind maart komt er een artikel in de YES! Voor de jongeren onder ons.. hi hi.

Ik ben eigenlijk wel erg tevreden over het artikel in O.M.. ze hebben niet zo veel aan mijn geleverde tekst verandert, en dat waardeer ik wel. Hoe het artikel in de YES eruit komt te zien, is nog effe afwachten.

Mocht een van jullie het artikel hebben gelezen en je reactie aan mij kwijt willen... Graag! Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Tot snel tijdens één van de leuke fietsweekenden!

Groeten YVette

Hoi Yvette,

Geweldig !
Weet je ook wanneer Outdoor Magazin uitkomt, denk wel dat ik hem ga kopen !
Het is toch wat, de wereldfietser wordt nog beroemd in heel nederland, jij, Gudy, in niet de minste bladen, leuk hoor !
Staan er ook nog mooie foto's van je in, ehh, ik bedoel mooie foto's door jou gemaakt ? :oops:

Groetjes en tot een van de vele weekenden !

Dan zal ik de Yes eens van mijn vriendin gaan afpakken om te kijken wat er allemaal over je reizen instaat. Als ze hem al niet laat kijken voor ik de kans krijg om hem af te pakken :wink:

Groeten Ruud

Ik heb de Outdoor magazine al proberen te kopen. Bij de boekhandel, de sigarenboer, maar niet te vinden in Zaandam. Gegoogeld op internet...is de site van de uitgever (Maruba) verdwenen! Niets meer te vinden. Weet iemand misschien hoe het zit?

Ik lees de Yes zelf, dus ik ben benieuwd, zal er zeker even naar kijken!
Mieke

harry-fietsenaar schreef:Ik heb de Outdoor magazine al proberen te kopen. Bij de boekhandel, de sigarenboer, maar niet te vinden in Zaandam. Gegoogeld op internet...is de site van de uitgever (Maruba) verdwenen! Niets meer te vinden. Weet iemand misschien hoe het zit?
Het kan zijn dat hij op die plek uit verkocht is. Ik weet namelijk dat sommige winkels maar enkele magazines op kopen en als ze op zijn, zijn ze op.. Zonder dat hier meer van worden besteld.
Probeer het eens in de grotere boekenzaken, of bij bever hebben ze soms dit blad ook wel eens!

Anderes moet ik jullie allemaal maar een kopie sturen he... hi hi :wink: :D

groeten Yvette

Harry,
Probeer www.maruba.nl

Nu wordt ik wel heel nieuwsgierig naar die verhalen!!!!
Neem ze in ieder geval mee met de Paastrektocht!!

Groet, Rena

Leuke stukje in Outdoor inderdaad! :D
Geweldig foto van de Indiaase man met de videocamera!
Goed om over echte ervaringen te lezen ipv alleen material tests!!
Beetje zonde dat geen website link naar www.bikeforchildren.com genoemd werd.
Ben benieuwd naar meer verhalen tijdens de trektocht met Paas!