Additionally, paste this code immediately after the opening tag: voorstellen + advies gevraagd - Pagina 5 - Forum Wereldfietser

voorstellen + advies gevraagd

137 berichten
Ik heb je een bp gestuurd
Inmiddels heeft het frame een kleurtje gekregen.

http://s1381.photobucket.com/user/ibake ... l.jpg.html

Ik nu ook welke dropper post op komt het wordt een Reverb.
Mooooooi !
Hemels bijna.
Is dat RAL5015? Zeer mooie kleur inderdaad. Zijn die donkere spikkels van de buitenlucht? Het blijft spannend met deze teasers :D

Goede keus dropper. Scoren goed:
http://www.bikeradar.com/gear/category/ ... ductBrand=
dijken63 - dat was ook de opzet - dat hemelse. Zo schijnt altijd de zon :|

friso - die donkere spikkels zijn "straalgrit dat na het verven nog uit de buizen is gevallen? Je moet een frame altijd afstoffen als je het uit de verpakking hebt gehaald" Ik had dezelfde vraag aan Marten gesteld :)
Inge1 schreef:dijken63 - dat was ook de opzet - dat hemelse. Zo schijnt altijd de zon :|

friso - die donkere spikkels zijn "straalgrit dat na het verven nog uit de buizen is gevallen? Je moet een frame altijd afstoffen als je het uit de verpakking hebt gehaald" Ik had dezelfde vraag aan Marten gesteld :)
Aha weten 'we' dat ook weer!
Joepie!!!!! :D :D :D :D Hij is af.

De oorspronkelijke shifters heeft Marten vervangen voor andere i.v.m. het niet passen met dit stuur evenals de voor deraileur. Wat ervoor in de plaats is gekomen weet ik nog niet. Zal die info aanvullen zodra ik hem heb.

Opmerking Marten "de kabels zijn nog een beetje een zootje, zo is de leiding voor de zadelpen nog veel te lang, maar die wil ik pas op maat maken als de zit getest is."

Nu volgende week zaterdag ophalen en een eerste proefrondje maken. Heb er helemaal zin in - het weer dan ook hoop ik :wink: .

Vandaag of morgen voor het eerst weer buiten op de fiets - als ik zo naar het weer kijk zal het wel morgen worden - regent nu pijpenstelen :cry:

Afbeelding
Het is een plaatje geworden, heel mooi! Veel plezier ermee!
Een heel persoonlijke fiets. Marten heeft zoals vaak weer eens een fiets gemaakt waarvan er maar echt één is. :D
Veel plezier ermee.
Niet alleen de fiets is uniek, Marten is het ook.
Super Inge - kleur staat ook super, mooie drager ook!
Dank voor alle complimenten - ben er zelf nu al "verliefd" op :D :D :D En dan heb ik alleen de foto nog maar gezien....

Wim heb je helemaal gelijk in. Dat is Marten ook.
Heel mooi. En het weer lacht je toe komend weekend. Kan geen toeval zijn. Geniet ervan!
Moooooi .......
Heb vast niet opgelet maar had gemist dat je zo'n race stuur er op zou krijgen.
nu alleen nog ophalen en fietsen.
ik zie je helaas niet voorbij fietsen. Stap zaterdag 11 april op de fiets voor mijn trip naar Spanje. Dag 1 zal mij richting Brummen brengen en ik hoop op weinig wind en droog. Verder vind ik alles best
Inge geniet nu alvast van de voorpret en volgende week in het echt.
groet en een zalig Pasen, Anja
Dacht ik ook - bij een zonnige fiets hoort een zonnetje.

Anja is geen echt racestuur - is er eentje die eigenlijk voor MTB's is ontworpen - de bocht is wat minder diep en de stuuruiteinden staan iets naar buiten. Is een salsa cowbell.
Jij ook veel plezier op je grote tocht naar Santiago - hoop dat je geen lekke banden krijgt en heeeeeel veel zoneschijn.
Hallo Inge,

van harte gefeliciteerd, de fiets is erg mooi geworden. Bijna net zo mooi als de mijne :D :D
Nu gauw in gebruik gaan nemen en er van genieten.


groet,

Jan
Mooi fietsje Inge, geniet ervan na je lange revalidatie zal dat geen probleem zijn denk ik. :lol:
Mannen dank en ja ben er erg blij mee dus dat genieten gaat er zeker ook wel van komen.

@JWH - dat is toch omgekeerd de jouwe bijna net zo mooi als de mijne :wink: :D

Gisteren voor het eerst weer buiten gefietst - wel met mijn scarpa schoenen aan maar toch. Was lekker en heb 38 km weggefietst. Kan nog niet heb ik gemerkt op de pedalen staan en moet erg opletten bij remmen en op/af stappen. Ben door al die weken niets kunnen doen (ook mijn dagelijkse oefeningen niet) een heel stukje strammer geworden. Maar goed de 1e fiets-stap is weer genomen. En laat die zon nu maar niet ophouden met schijnen.

Als ik volgende week details foto's heb zal ik die ook nog plaatsen.
Gisteren bij Marten mijn mooie fiets opgehaald. Om 800 vertrokken en om 2000 weer thuis. Een erg enerverend dagje zo naar het hoge noorden. :D Vandaag lekker uitgerust, fiets gepoetst en in de auto sealant ter bescherming gezet.

Hopelijk morgen wat minder wind en dan lekker een rondje fietsen. Nu tijd om de computer over te zetten.

Maar goed nu wat foto's.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
versnellingen

Afbeelding
versnellingen + knopje voor de zadelpen

Afbeelding

Afbeelding
Marten's mooie "gouden" bel
Had gister al gekeken maar vandaag de foto's, prachtig geworden! Kan me voorstellen dat je er heel heel blij mee bent! Hoe fietst de fiets? :D