Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsvakantie maatje gezocht - Forum Wereldfietser

fietsvakantie maatje gezocht

Hallo!
Ik ben van plan om komende zomer zo'n 3 weken te gaan fietsen! Waarnaartoe, daar ben ik nog niet over uit. En met wie ook nog niet.
Ik ben 20 en heb eerder 2 korte fietsvakanties gehad.
Ik leg tussen de 70 en 120 km per dag af, maar ben ook voor een rustdag op zijn tijd! (Vind het zonde als je de mooie plaatsjes/steden zomaar voorbij fietst)
Ben studente (internationale ontwikkelingsstudies in Wageningen), dus ga low-budget met de tent.

Wie wil er met mij mee?

mail naar: joske_g@hotmail.com

ps: als je uit de omgeving van wageningen komt is het helemaal handig!

hey Joske,

Misschien vind je t leuk om samen eens te kijken of de ideeën een beetje willen passen. Ik heb veel alleen gefietst, maar zou ook wel eens met meer dan 1 willen reizen, juist vanwege die mooie plaatsjes. In je uppie is het niet zo leuk om rond te klijken, je kunt je ervaringen toch aan niemand kwijt, en eigenlijk is dat dan wel weer jammer.
Zoals je bij "even voorstellen" kunt zien zit ik weer aan Zwitserland te denken, maar andere ideeën kunnen natuurlijk ook. Oh ja, het is wel handig om te weten natuurlijk, Ik ben Martin, 24 jaar en kom uit Eindhoven.

Laat maar weten als je eens ideeën wilt uitwisselen.

groeten, Martin