In navolging van gelijkaardige filmpjes op het internet: nu ook fietsfratsen in Brussel.
Ik wist niet dat sommige situaties zo absurd konden zijn!
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Heeft die domme fietser soms fijnstof in zijn ogen? Goed, er zijn obstakels midden op de onhandig aangelegde fietspaden in Brussel, maar het is gewoon een kwestie van goed uitkijken. Ik rij mijn mooie fiets niet in vernieling, hoor!Aniphys schreef:In navolging van gelijkaardige filmpjes op het internet: nu ook fietsfratsen in Brussel.
Welk deel van 'ludiek filmpje' begreep je niet Martin? Gelukkig fietsen er zo te zien weinig mensen op de 'fietspaden' in Brussel (natuurlijke selectie?) dus de obstakels zie je meestal ver genoeg tevoren, maar het lijkt me toch af en toe puzzelen waar je precies verder moet met je fiets, bij kruispunten en oversteekplaatsen.Martin E. van Doornik schreef:Heeft die domme fietser soms fijnstof in zijn ogen?Aniphys schreef:In navolging van gelijkaardige filmpjes op het internet: nu ook fietsfratsen in Brussel.
Het is hier in Belgie inderdaad dikwijls puzzelen. Een schitterend voorbeeld is 'rond het pleintje fietsen aan het Gentse Sint-Pietersstation'. Om dat te doen moet je:Carl schreef:...maar het lijkt me toch af en toe puzzelen waar je precies verder moet met je fiets, bij kruispunten en oversteekplaatsen. Carl
1975 is inmiddels in tijd een decennium dichter bij de tweede wereldoorlog dan mij het heden. Werllicht is er sindsdien iets veranderd in Brussel.Martin E. van Doornik schreef:In april 1975 heb ik drie dagen kriskras door Brussel gefietst, geen probleem! Daarna ben ik daar niet meer geweest.
De situatie van Brussel nu beoordelen op basis van ervaring van 40 jaar geleden getuigt wel van een extreem gebrek aan kennis van de evolutie van het verkeer in Brussel.Ave Gone schreef: Het verbaast me echt dat er nog geen fietsgroepering is die de moed heeft opgevat om wegbeheerders aansprakelijk te stellen voor iets als 'toebrengen van zwaar lichamelijk letsel met voordedachten rade', want dat is wat ik er van vind.