Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietspartner/-maatje gezocht. - Forum Wereldfietser

fietspartner/-maatje gezocht.

hallo
ik ben een jongen van 20 jaar, ik studeer fysiotherapie en ben sinds een jaar aan het fietsen. dit is me heel erg goed bevallen. vorig jaar ben ik gaan fietsen in het heuvelachtige zuiden van het land. ook dit vond ik erg leuk.
in de zomervakantie wil ik graag op fietsvakantie gaan. meer weet ik nog niet.........
als er mensen zijn die interesse zijn om samen met mij op vakantie te gaan laat het dan horen.
voorkeur voor mannen of vrouwen heb ik niet, en als je maar beetje dezelfde leeftijd (18-26) ben als ik dan vind ik het prima.
ik hoop dat er mensen reageren.
doeidoei mic

Hallo

Ik heb al een persoonlijk bericht gestuurd. Mijn e-mail: sayyedi17@hotmail.com


Gr,


Pasoon
Hoi Mic,

Ik ben Arjen 21 jaar en doe een lerarenopleiding natuurkunde. Ik ben al een aantal keren op fietsvakantie geweest en heb voor deze zomer ook weer plannen. Ik heb al twee andere reisgenoten gevonden (Joske en Noor) en het leuk ons nog wel leuk een tweede mannelijke reisgenoot te zoek om met zijn vieren te gaan. Lijkt dat je wat? We hebben op 2 april een afspraak staan om elkaar te ontmoeten. Misschien is dat wat kort dag, maar als het je wat lijkt en je kan op die dag stuur dan even een mailtje naar archbaggeraap@hotmail.com

Groetjes, Arjen