Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen 8 februari - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen 8 februari

Komende zondag is het weer RG (Rondje Groningen).
Nu is een grote Groningse delegatie Down Under in Australie.
Een RG-tje met 10 uur start vanaf het Operahouse in Sydney zou waarschijnlijk meer reacties opleveren, maar wie van de achterblijvers zet zijn/haar muts op en trekt zijn/haar wanten aan en is om 10 uur bij het Peerd?
Cilia
De vooruitzichten zijn erg goeden ik heb nog niets staan dus ik ben er bij!
Zondagochtend vroeg lukt mij dit keer niet wegens activiteiten zaterdagavond laat in Utrecht.
-Jan
We zijn ten zuiden van Perth en proberen de bushfires te ontlopen. Zowel Sydney als Groningen gaat niet lukken, morgen. We wensen alle RG-ers veel fietsplezier, waar dan ook op deze aardbol.
Tssja, tot zover zijn alleen Paul en ikzelf "in de race" voor een rondje morgen.
Paul moet daarvoor uit Hoogeveen komen.
Ik denk niet dat hij zoveel van me houdt dat hij alleen voor mij zo vroeg uit bed springt.
En daarbij zal er ook nog een pittige wind staan....
Als er nog fietsers zijn die van plan zijn/waren bij het Peerd te staan om 10uur. Laat het dan nog horen, anders lijkt het me beter het deze keer over te slaan. Mee eens Paul??
Cilia
Ik heb er nog over gedacht, maar het is echt naar weer. Ik heb ook geen winterbanden gemonteerd dit jaar. Dus maar niet wat mij betreft.
Wim
Ik hield het aantal deelnemers al in de gaten. Als we de enige deelnemers zijn dan stellen we het rondje maar een maand uit.