ik heb uitgebreid gesproken met een medewerker van Hilleberg over de ontwikkeling naar lichter materiaal. Heb gekeken en gelegen in de Enan, je houdt het gevoel over door het dunne materiaal dat je wat te kijk zit. De medewerker van Hilleberg gaf ook toe dat het materiaal kwetsbaarder is. Eenzelfde trent bij Nigor, de wat luxere tegenhanger van Eureka. Ook datzelfde dunne kwetsbare materiaal. Lichtgewicht en kwetsbaar gaat mooi samen, maar is dat geschikt voor de wereldfietser? Ik vraag het mezelf echt af en twijfel. Liever iets meer grammen en steviger ga ik voorlopig nog voor.
Had ook graag wat meer gezien van MSR, Vaude en Vango. Maar ben door enthousiaste mensen van de Zwerfkei uitgenodigd om bij hen te komen kijken. Als ik mijn zinnen heb gezet op iets speciaals, kan ik zelfs even bellen of het er staat, anders zetten ze die voor mij op.
Ik kan nog even vooruit met mijn Akto, maar kijk naar iets meer ruimte zonder meerkosten, anders had ik allang een Anjan gehaald.
Had ook graag wat meer gezien van MSR, Vaude en Vango. Maar ben door enthousiaste mensen van de Zwerfkei uitgenodigd om bij hen te komen kijken. Als ik mijn zinnen heb gezet op iets speciaals, kan ik zelfs even bellen of het er staat, anders zetten ze die voor mij op.
Ik kan nog even vooruit met mijn Akto, maar kijk naar iets meer ruimte zonder meerkosten, anders had ik allang een Anjan gehaald.