Mijn man en ik vertrekken half dec '154 voor onze eerste fietsreis naar Cuba. We vertrekken met de Thalys-TGV vanuit Brussel naar de luchthaven Charles de Gaulle, Parijs. Onze fietsen steken in fietsdozen 90x120cm omdat dit de voorschriften vd Thalys zijn. Nu vragen wij ons af, als we met de Thalys in het CDG-treinstation toekomen, hoe we met al onze bagage naar de terminal van AirFrance geraken. We hebben elk 3 fietstassen, handbagage en elk 1 fietsdoos mee te sleuren. Staan er karretjes waarop we al onze bagage kunnen leggen en kunnen we hiermee dan rijden tot aan de terminal ? Uit ervaring weet ik dat er dikwijls paaltjes in't midden vd paden staan om juist te verhinderen dat karretjes door kunnen. Moeten we dan onze fietsdozen verder over de grond meesleuren ? Of is er voor passagiers met 'grote' bagage, zoals onze fietsdozen, een aparte weg voorzien naar de luchthaven? Hebben jullie een idee hoe ver het is van het TGV-treinstation naar de luchthaven, hoe lang we er ongeveer over doen ?
AL jullie ervaringen kunnen ons helpen aangezien we totaal niet weten hoe het er in Charle De Gaulle aan toe gaat.
Hopend op jullie reacties !
AL jullie ervaringen kunnen ons helpen aangezien we totaal niet weten hoe het er in Charle De Gaulle aan toe gaat.
Hopend op jullie reacties !