Additionally, paste this code immediately after the opening tag: De chaco weg van Paraguay naar Bolivia en een reisgids - Forum Wereldfietser

De chaco weg van Paraguay naar Bolivia en een reisgids

Hallo,

ik dus in September naar Zuid-Amerika. Ik begin in Buenos Aires en ga vandaar naar Paraguay en wil dan de chaco weg naar bolivia nemen. Ik heb gehoord over deze weg die via het dunbevolkte oosten van Paraguay naar Bolivia gaat.

Zijn er mensen die deze weg gefiets hebben en die me wat info kunnen geven? Ik wil hem graag fietsen.

Een tweede vraag gaat over de reisgids. Je hebt de Lonely-Planet serie's maar ook andere reisgidsen. Welke zijn het beste voor een fietser? Ik heb er een nodig voor zuidelijk amerika, dus voor Argentinie, paraguay, bolivia en chili. Ik heb ook gehoord van footprint en the rought guide.Welke zijn het beste en wie heeft ervaringen met een reisgids voor Zuid-amerika?

Groetjes,

Jan

Misschien heb je wat aan deze site: http://members.lycos.nl/rolmaatjes/index.html

Ik ben met mijn vriend een reis naar Argentinië en Bolivia aan het voorbereiden en heb de Footprint gidsen van die landen gekocht, omdat deze het meest recent herzien waren. Ze lijken me handiger dan de Lonely Planet, maar ze zijn dus nog niet in praktijk getest.

Lisette

Lonely Planet voor Argentinie vonden wij echt de slechtste gids die wij ooit gebruikt hebben. LP Bolivia daar in tegen was erg goed, zeer gedetailleerd en volledig.

Ik zou wel zoveel mogelijk de gidsen meenemen, in ZA vonden wij de LP's in ieder geval erg moeilijk te verkrijgen, Footprint hebben we helemaal nergens gezien.