Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Af te halen: MarathonXR 26 - Forum Wereldfietser

Af te halen: MarathonXR 26

Het is mij eindelijk gelukt om de XR banden te vervangen door bredere BigBen's, hiervoor moest ik eerst de Magura Evo adapters vervangen door Evo2 adapters om ruimte te maken, dus dat was nog wel even een werkje, maar wel de moeite waard.
Wat een enorm verschil!
Daarom hoef ik niet meer terug naar die XR's, ik kan ze weggooien, maar misschien heeft iemand er nog wat aan:
Schwalbe XR, maat 47-559 (26 x 1,75), heb er zelf ca 5.000 mee gereden, daarvoor ca 9.000, dus in totaal ongeveer 14.000. Voor zover ik weet nooit lek geweest, de fiets is uit 2005, dus ik denk die banden ook.
Alleen afhalen in Amersfoort, vlak bij het station.

Jeroen
Ik hoef binnenkort niet in Amersfoort te zijn, maar ben wel geïnteresseerd. Wellicht dat ik op 20 mei de mogelijkheid heb om langs te komen. Dan moet ik 's avonds in Utrecht zijn.
Mocht je ze tussendoor weg kunnen geven, dan natuurlijk gewoon doen.
Wat mij betreft OK, ze staan niet direct in de weg dus ik kan wel even wachten.
Stuur tegen die tijd maar even een pb, dan weet je of ze er nog zijn.
Jeroen
Bedacht opeens dat ik deze bandjes nog altijd in de schuur heb staan, binnenkort ga ik daar wat opruimen en dan gaan ze echt gewoon bij het afval, dus als iemand nog behoefte heeft...